mikeb Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Ćwiczenie w modelowaniu i renderingu. Co o tym sądzicie? Software: Blender, Octane Render, Photoshop m.
Akierek Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Nieźle :) Uwidocznione detale, dbalość o szczegóły naprawde dobra. Tylko nie pasuje mi material poduszek. Nadałbym tam więcej chropowatości, ktore jeszcze zwiekszylyby realizm :)
Temporal Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Fajny model, dziwna prezentacja, tak bym to ocenil. Powinienes pokazac cale sluchawki a nie oswietlic tylko jednen obszar, a reszte przykryc ciemnoscia :/. W animacji to moze by to przeszlo, ale w statycznym ujeciu wyglada to dosc dziwnie.
mikeb Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 Dziękuję za komentarze ;) Fakt, poduchy są do zmiany, walczyłem bumpem i normalami ale koniec końców nie udało mi się uzyskać zamierzonego efektu. Będzie v2 ;) m.
Z3Piotr Napisano 6 Styczeń 2015 Napisano 6 Styczeń 2015 Dziś w max 3d: Słuchawki akg z blendera Moja ocena tego jest taka: Temporal, rzeczywiście świecenie w jedno miejsce to średni pomysł, ale tylko na pierwszym renderze. Moim zdaniem na pozostałych sprawdza się świetnie (2,6,7) Mikeb, bardzo ładny i czysty model, dbałość o szczegóły jest wielka. Mówię jak jest.
Rekomendowane odpowiedzi