Skocz do zawartości

Jak zrobić coś w stylu GLOW


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie jak można zrobić Vrajkiem (adv) taki efekt, że światło padające na jakiś przedmiot emituje coś w stylu poświaty, taka delikatnia świetlna mgiełka, podobny problem przy self-ilumination. Nie interesuje mnie PS!!

 

 

Cała scena dzieki temu jest bardziej realstyczna a obiekty emitujące swiatło bardziej naturalne. Taki efekt stosują autorzy prac z 3D total i CGtalk

 

Przy okazjii jak zrobić to w Brazilu R/S :)

 

 

Pozdr!

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki, ale ja bylem przekonany ze to jednak coś zwiazane z photon mapping, nie mam zadnego Combustion zeby takie coś robić, a jeślibym chciał zrobić animkę to co? w Photoshopie klatka po klatce??? Heh sam nie wiem :(

 

pozdr

Napisano

Tak tak juz to mam wydrukowane, i przeczytane i nadal szukam po necie, Dzieki :) Jednak ja należę do ludzi których ciężko przekonać do postprodukcyjnych efektów, mozę kiedyś się przekonam :):)

Napisano

Filtr diffuse glow w photoshopie zalatwia ten problem calkowicie elegancko. jak kcesz to zrobic w czystym renderze to mozesz uzyc np. dof'a lekkiego - bardzo jasne rzeczy zaraz dostana lekkiej poswiaty, a normalne (ciemne) nie, albo czegos co bedzie symulowalo powietrze - multum malutkich particli z polprzezroczystym materialem, albo jakis box z sss. cos w tym rodzaju, ale bedzie sie liczyc dlugo a efekt pewnie taki sobie. mozesz takze uzyc glow z videopost - dziala z brasil i vray tez - po uaktywnieniu g-buffers.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności