Napisano 3 Luty 201510 l Jak w temacie. Zaraz mnie krew zaleje. Strasznie wolno chodzi mi Max - Mam 12 GB ramu, 2 procki 8 rdzeniowe i grafe quedro fx 4800 i ch*j mnie zaraz strzeli. Co zrobić w ustawieniach maxa bądź karty graficznej żeby to zaczęło chodzić tak jak powinno? Za każdą operacja czekam mnóstwo czasu. Pozdrawiam i liczę na jakąś szybką pomoc.
Napisano 3 Luty 201510 l Autor 2013 przy wszystkich ;) głównie viewport Przy nitrousie tnie się jak cholera Edytowane 3 Luty 201510 l przez tr000tyl
Napisano 4 Luty 201510 l ogolnie to +1 co Traitor napisal. napisz ile obiektow i poly jest w scenie. jesli masz zaimportowanych sporo rysunkow cad z drobnym detalem to rowniez moze miec negatywny wplyw na wydajnosc viewportu.
Napisano 4 Luty 201510 l A kto mowil, ze Quadro jest dobre?:) Kupilbys zwyklego GeForce'a i napewno by gralo.
Napisano 4 Luty 201510 l Przy takiej ilości poly, to zarówno quadro jak i gtx będzie przycinał. Skupiłbym się raczej na podzieleniu sceny i xref. Jeżeli masz quadro to działaj na wireframe, ponieważ te karty świetnie sobie radzą z wektorowymi viewportami. Unikaj realistic. Możesz też wyłączyć wyświetlanie tekstur w viewporcie. Włączaj tylko do mapowania.
Napisano 4 Luty 201510 l Autor W ustawieniach karty graficznej użyłem opcji WYDAJNOŚĆ a nie JAKOŚĆ i w maxie ustawiłem direct3d - załącz śmigać że aż miło :) Teraz dopiero odczułem przyjemność z pracy :) Dzięki wielkie wszystkim za pomoc! pozdrawiam aaa swoją drogą to xref mnie mega wnerwia ponieważ jak chcę coś zmienić - choćby teksturę - to muszę latać po plikach-modelach i zmieniać, i zapisywać i otwierać itd. A tak mam wszystko w jednej scenie. Czy jest jakiś szybszy sposób pracy z xref? Czy ja czegoś nie kumam?
Napisano 5 Luty 201510 l mam to samo na max 2015, a sprzęt dwa razy taki, to są lagi w interfejsie, nawet przy nowej scenie, klikasz i czekasz chwile na reakcje, nie znalazlem rozwiązania, to chyba wina nitrousa...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto