Skocz do zawartości

Wiz : Wnętrze


Rekomendowane odpowiedzi

Witamy :)

 

To nasz pierwszy post na forum. Prosimy o wyrozumiałość :)

 

Starsza praca.

3ds Max, Corona alpha 6, Photoshop. Trochę modeli od Evermotion.

 

Projekt wnętrza: Autorska Pracownia Projektowa dr Jacek Krzysztof Żurek.

 

[ATTACH=CONFIG]98236[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98237[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98238[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98239[/ATTACH]

Edytowane przez abe grupa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie podoba mi się dobór stylów i kolorów, wszystko psują pojedyncze elementy, gdyby nie niebiesko-żółte płytki w łazience, podłoga lub ściany w salonie byłoby lepiej, nie czuje w tym projekcie zasady barw dopełniających dodatki. Mogę się mylić, to tylko moja osobista opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro była prośba o wyrozumiałość to sam projekt pominę milczeniem. Natomiast podoba mi się światło w pomieszczeniach i materiał płytki na podłodze i ścianie w łazience, popracowałbym nad shaderami ogólnie jedne są za bardzo matowe (umywalka , wanna, wc ), inne zbyt błyszczące (podłoga drewniana) Imo materiałom brakuje chropowatości są ogólnie za gładkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to zawsze zastanawia skąd się wzięła ta moda na zaznaczanie "to mój pierwszy post/temat/projekt itp., więc proszę o wyrozumiałość". Jak idziesz na maturę, to też mówisz egzaminatorom "to moja pierwsza matura, więc proszę o wyrozumiałość"? ;)

 

Mnie również najbardziej odrzuciły elementy projektu wnętrz, te niebieskie płytki w łazience, przeźroczyste krzesła czy ciemny element na ścianie na drugiej wizce, który kończy się w połowie telewizora. Ogólnie moim zdaniem brak jest jakiegoś pomysłu na te wnętrza.

 

Co do shaderów - poza błyszczącą podłogą nie podoba mi się dywan, brakuje w nim głębi, strasznie płasko to wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za konstruktywną krytykę :)

Projekt wnętrza to nie nasza robota, nie będziemy udawać, że jesteśmy specjalistami od architektury wnętrz, więc uwagi odnośnie płytek w łazience i elementów wystroju puszczamy mimo uszu.

Co do podłogi, to miało wyglądać na deski lakierowane na wysoki połysk, może rzeczywiście coś nie tak wyszło, no i nad dywanem też chyba warto się było bardziej pochylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, dla mnie osobiście te kafelki są git. Lubię takie przełamania i sam u siebie też bym takie strzelił o ile moja połówka by zawału nie dostała :). Ale skoro projektu czepiać się nie mamy ( a o wannie takiej to bym, bo nie wyobrażam sobie sprzątać za taką :)) to odbiór mam na +, chociaż najgorzej jest z Shaderami. O ile elementy dodatkowe fajnie wyglądają, to ściany i podłoga w pokoju nie spasowała się. Przydałoby się trochę połysku na ceramice, lampy nad stołem - jakoś zróżnicować tą teksturę i znowu się jednak do projektu przyczepię, ale ten klockowaty stół mi nie pasuje i jeżeli chodzi o ciężar i materiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Art - Stół jest mniej więcej taki jak w rzeczywistości, bazowaliśmy na zdjęciach. Shader lamp rzeczywiście do poprawki (szczególnie że prawdziwe, które posłużyły za wzór, wiszą u nas nad stołem w jadalni), ale czasu brakło.

 

zaki79 -- umywalka to Marmorin Pia (wanna też z tej serii), nablatowa, model trzeba było zrobić własnoręcznie z rysunków technicznych, więc może nie jest perfekcyjnie odwzorowana, ale tak to mniej więcej wygląda.

 

artcore -- Niestety kamera w Coronie nie miała funkcji tilt-shift :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tilt-shift to chyba efekt, który ma mało wspólnego z prostowaniem pionów ;)

 

Tilt-Shift to rodzaj obiektywu i jak najbardziej są to obiektywy do korekcji perspektywy.

 

Ale na standardową kamerę maxa można wrzucić modyfikator Lens Correction, załatwiający sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności