Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witamy :)

 

To nasz pierwszy post na forum. Prosimy o wyrozumiałość :)

 

Starsza praca.

3ds Max, Corona alpha 6, Photoshop. Trochę modeli od Evermotion.

 

Projekt wnętrza: Autorska Pracownia Projektowa dr Jacek Krzysztof Żurek.

 

[ATTACH=CONFIG]98236[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98237[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98238[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]98239[/ATTACH]

Edytowane przez abe grupa
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie podoba mi się dobór stylów i kolorów, wszystko psują pojedyncze elementy, gdyby nie niebiesko-żółte płytki w łazience, podłoga lub ściany w salonie byłoby lepiej, nie czuje w tym projekcie zasady barw dopełniających dodatki. Mogę się mylić, to tylko moja osobista opinia :)

Napisano

Skoro była prośba o wyrozumiałość to sam projekt pominę milczeniem. Natomiast podoba mi się światło w pomieszczeniach i materiał płytki na podłodze i ścianie w łazience, popracowałbym nad shaderami ogólnie jedne są za bardzo matowe (umywalka , wanna, wc ), inne zbyt błyszczące (podłoga drewniana) Imo materiałom brakuje chropowatości są ogólnie za gładkie

Napisano

Mnie to zawsze zastanawia skąd się wzięła ta moda na zaznaczanie "to mój pierwszy post/temat/projekt itp., więc proszę o wyrozumiałość". Jak idziesz na maturę, to też mówisz egzaminatorom "to moja pierwsza matura, więc proszę o wyrozumiałość"? ;)

 

Mnie również najbardziej odrzuciły elementy projektu wnętrz, te niebieskie płytki w łazience, przeźroczyste krzesła czy ciemny element na ścianie na drugiej wizce, który kończy się w połowie telewizora. Ogólnie moim zdaniem brak jest jakiegoś pomysłu na te wnętrza.

 

Co do shaderów - poza błyszczącą podłogą nie podoba mi się dywan, brakuje w nim głębi, strasznie płasko to wyszło.

Napisano

Dzięki za konstruktywną krytykę :)

Projekt wnętrza to nie nasza robota, nie będziemy udawać, że jesteśmy specjalistami od architektury wnętrz, więc uwagi odnośnie płytek w łazience i elementów wystroju puszczamy mimo uszu.

Co do podłogi, to miało wyglądać na deski lakierowane na wysoki połysk, może rzeczywiście coś nie tak wyszło, no i nad dywanem też chyba warto się było bardziej pochylić.

Napisano

Oj tam, dla mnie osobiście te kafelki są git. Lubię takie przełamania i sam u siebie też bym takie strzelił o ile moja połówka by zawału nie dostała :). Ale skoro projektu czepiać się nie mamy ( a o wannie takiej to bym, bo nie wyobrażam sobie sprzątać za taką :)) to odbiór mam na +, chociaż najgorzej jest z Shaderami. O ile elementy dodatkowe fajnie wyglądają, to ściany i podłoga w pokoju nie spasowała się. Przydałoby się trochę połysku na ceramice, lampy nad stołem - jakoś zróżnicować tą teksturę i znowu się jednak do projektu przyczepię, ale ten klockowaty stół mi nie pasuje i jeżeli chodzi o ciężar i materiał.

Napisano

Skoro to nie Wasz projekt to się nie czepiam, ale... czy ta umywalka to nie jest przypadkiem model do wpuszczenia w blat? Jej budowa to sugeruje.

Napisano

Fajna jakość wizek! pomijając aspekt projektowy - na drugim ujęciu pochylone piony dają dziwne wrażenie, myślę że lepiej je wyprostować jak na pozostałych ujęciach.

Napisano

W Art - Stół jest mniej więcej taki jak w rzeczywistości, bazowaliśmy na zdjęciach. Shader lamp rzeczywiście do poprawki (szczególnie że prawdziwe, które posłużyły za wzór, wiszą u nas nad stołem w jadalni), ale czasu brakło.

 

zaki79 -- umywalka to Marmorin Pia (wanna też z tej serii), nablatowa, model trzeba było zrobić własnoręcznie z rysunków technicznych, więc może nie jest perfekcyjnie odwzorowana, ale tak to mniej więcej wygląda.

 

artcore -- Niestety kamera w Coronie nie miała funkcji tilt-shift :(

Napisano

W sypialni fajny pomysł z pólkami na książki. W łazience taka wanna przy ścianie - nie bardzo. Wymaga nieco większej przestrzeni. Salon z jadalnią i kuchnią najlepszy :-).

Napisano

artcore -- Niestety kamera w Coronie nie miała funkcji tilt-shift :(

 

tilt-shift to chyba efekt, który ma mało wspólnego z prostowaniem pionów ;)

Napisano

 

tilt-shift to chyba efekt, który ma mało wspólnego z prostowaniem pionów ;)

 

Tilt-Shift to rodzaj obiektywu i jak najbardziej są to obiektywy do korekcji perspektywy.

 

Ale na standardową kamerę maxa można wrzucić modyfikator Lens Correction, załatwiający sprawę.

Napisano

KaraSJ -- Dzięki. Wanna faktycznie trochę nie taka i nie w takiej łazience.

 

stormwind -- Dzięki za podpowiedź :)

 

natas -- Miało być Lens-shift :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności