Jump to content

Wykrzacza się Vray... (3ds max)


skoriusz18

Recommended Posts

[h=2]Witam, przed umieszczeniem tego postu czytałem wpisy użytkowników i badałem co mogłem zrobić źle lub szukałem jakiś wskazówek..bezskutecznie.. Problem wygląda następująco pykam renden sceny interior która jest naprawde bardzo minimalistyczna (dodam że mam tam "pas zieleni" dla uatrakcyjnienia projektu) kiedy jest pod koniec już renderu po prostu zamyka program i widnieje komuniak aby poinformować o porblemie autodesk.. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Mogę podesłać projekt.. Mam 6 G Ram więc nie najgorzej, wersja maxa to 2014 a vray to 3.0. procek w kompie AMD athlon II x3 460 3,40 GHz system 64 bitowy.[/h]

Link to comment
Share on other sites

robiłem wizualizację usuwając pas zieleni mimo wszystko dalej wyrzuca. Mam inny plik innego projektu tam sytuacja jest analogiczna rendery robią się do pewnego czasu a potem i tak program się wysypuje. Miałem ustawione 6 kamer pierwszą z nich udało mi się wyrenderować (kiedyś) w tym momencie już nie mogę zrenderować żadnej z nich. To się tyczy obu moich projektów.

Link to comment
Share on other sites

rly zrobiłem to za pomocą tego skryptu wielkie dzieki za pomoc! Ale niestety wywala mi cały czas jeśli mam wszystkie textury... Czy może mieć związek to że w większośći używam textur z tej strony:

http://www.arroway-textures.com/en/catalog wg mnie tam są fajniejsze nie rozumiem dlaczego v ray znieść ich nie może... Teraz zmienie wszystkie swoje textury na vray-owe i może to pomoże...

Link to comment
Share on other sites

Obawiam się ,że tekstury aroway i 6gb ram to nie jest za dobry pomysł. Rozwiązania są dwa bitmap page=wolniejszy render lub zmniejszeni tekstur.Ten plik 3ds to tylo model tekstury musisz sam zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Ok wszem i wobec oznajmiam że mój komp już tego nie udźwignie... Muszę zainwestowac w nowy sprzęt ale wizki muszę dokończyć dlatego składam propozycję czy ktoś może je dla mnie wykonać? Niech je tylko wyrenderuje w kanałach dalej sam sobie je złoże. Oczywiście zapłace za to, dokładnie będe miał do zrobienia 2 może 3 pliki po 6/7 kamer.. Proszę o propozycję na priv

Link to comment
Share on other sites

masz pozmniejszać rozdzielczości tekstur a co za tym idzie wagę plików. Przerób tekstury kwadratowe na rozmiar 1024x1024 a jak masz prostokąty to na krótszy bok daj 1024, jak pamiętam to przy twojej scenie vray zaznaczał ze pozera 1gb pamięci na tekstury stad prawdopodobnie nie możesz wyrenderować sceny do końca bo ci w pewnym momencie brakuje pamięci szczególnie ze pisałeś że po merge się wyrenderowąła ale nie było podpiętych tekstur. Co do renderowania scen to skorzystaj z render farmy pojedyncze ujecie kosztują grosze:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy