Napisano 24 Marzec 201510 l Witam! Kolejny samochód ode mnie ,jak w tytule Honda NSX 2016.Model wykonany dla Squira. Rendery dla siebie,do portfolio. Scenki ,które użyłem to oczywiście pochodzą od Evermotion, jedynie co, to pobawiłem się z oświetleniem i ustawieniami samego rendera :) Materiały na samochód moje, no i to tyle ;) Soft: 3ds max + Vray + PS
Napisano 24 Marzec 201510 l Rig shot tylko dobry za to detale super. W rig shocie zrobiles blad blurujac tlo w PSie i maskujac jego sile. Juz lepiej zrobic kilka warst z rozna dlugoscia motion blura i przemieszac je ze soba.. w przypadku braku virtual riga. Tak czy siak super robota, zwlaszcza ze model Twoj. edit: wgral mi sie dopiero tyl/bok. Extra tez :) jak detale :)
Napisano 24 Marzec 201510 l Autor tiger250 dzięki! ptaszek dzięki! i jeszcze większe dziękuje za radę :) ciekawy sposób z tym miksowaniem blura na kilku warstwach, spróbuje przy następnym projekcie ;) a jak nie to będzie trzeba się zaopatrzyć w virutal riga ;)
Napisano 25 Marzec 201510 l Super. Ale ten lakier i odbicia strasznie slabe. W ogole brakuje flakow i przede wszystkim frenela.
Napisano 26 Marzec 201510 l Autor Nie mogę się z wami nie zgodzić, że lakier jest za mało metaliczny. Właściwie od dawna to moja bolączką, przy następnym projekcie skupie się zdecydowanie bardziej na lakierze. W każdym dzięki za wytykanie błędów!
Napisano 31 Marzec 20159 l Jak dla mnie to za duzo to odbija... Model miodzio. I zbliżenia tez fajne.