Trisquote Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 Witam! Kolejny samochód ode mnie ,jak w tytule Honda NSX 2016.Model wykonany dla Squira. Rendery dla siebie,do portfolio. Scenki ,które użyłem to oczywiście pochodzą od Evermotion, jedynie co, to pobawiłem się z oświetleniem i ustawieniami samego rendera :) Materiały na samochód moje, no i to tyle ;) Soft: 3ds max + Vray + PS
ptaszek Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 Rig shot tylko dobry za to detale super. W rig shocie zrobiles blad blurujac tlo w PSie i maskujac jego sile. Juz lepiej zrobic kilka warst z rozna dlugoscia motion blura i przemieszac je ze soba.. w przypadku braku virtual riga. Tak czy siak super robota, zwlaszcza ze model Twoj. edit: wgral mi sie dopiero tyl/bok. Extra tez :) jak detale :)
Trisquote Napisano 24 Marzec 2015 Autor Napisano 24 Marzec 2015 tiger250 dzięki! ptaszek dzięki! i jeszcze większe dziękuje za radę :) ciekawy sposób z tym miksowaniem blura na kilku warstwach, spróbuje przy następnym projekcie ;) a jak nie to będzie trzeba się zaopatrzyć w virutal riga ;)
guru Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 Super. Ale ten lakier i odbicia strasznie slabe. W ogole brakuje flakow i przede wszystkim frenela.
Maciek Jutrzenka Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 Zdecydowanie lakier powinien być bardziej metaliczny niż plastikowy..
Trisquote Napisano 26 Marzec 2015 Autor Napisano 26 Marzec 2015 Nie mogę się z wami nie zgodzić, że lakier jest za mało metaliczny. Właściwie od dawna to moja bolączką, przy następnym projekcie skupie się zdecydowanie bardziej na lakierze. W każdym dzięki za wytykanie błędów!
Sebazx6r Napisano 31 Marzec 2015 Napisano 31 Marzec 2015 Jak dla mnie to za duzo to odbija... Model miodzio. I zbliżenia tez fajne.
Rekomendowane odpowiedzi