Drake Napisano 12 Kwiecień 2015 Napisano 12 Kwiecień 2015 Cześć, wracam z nowym projektem. Modelowane w 3d maxie i zbrushu, renderowane w vrayu. Kilka fajniejszych elementów pożyczyłem z kitbashowej paczki, którą pewnie znacie. Fota soldiera z legalnych zasobów deviantarta. Post w photoshopie i nuke'u. Zauważyłem, że w każdym moim kolejnym projekcie coraz mniej 3d jest zasłaniane w postprodukcji :) Niemniej skały zrobione przeze mnie w zbrushu nie wyszły tak realistycznie jak to planowałem. Ponadto praca potrzebowała korekty kompozycyjnej, więc praktycznie cała prawa strona to mata. To tyle, zapraszam do dyskusji i wyrażania swoich opinii. pzdr
Jakub Wydro Napisano 12 Kwiecień 2015 Napisano 12 Kwiecień 2015 Pomysł bardzo ciekawy, ładna kolorystyka. :) Brakuje mi jeszcze więcej "ognistych" akcentów od wiercenia. Co pochodzi z kitbashu a co jest Twoje?
Drake Napisano 12 Kwiecień 2015 Autor Napisano 12 Kwiecień 2015 Co pochodzi z kitbashu a co jest Twoje? Ciężko tak to podzielić, ale ogólnie bryła jest moja, a te wszystkie fajne rzeczy, które robią detal są z gotowca :)
STRZYG Napisano 12 Kwiecień 2015 Napisano 12 Kwiecień 2015 Trudno wyczuć skalę. Jak duża jest ta machina?
Drake Napisano 12 Kwiecień 2015 Autor Napisano 12 Kwiecień 2015 Trudno wyczuć skalę. Jak duża jest ta machina? Uroki skalnego enviro :) Wiertło miało być ogromne, w jeszcze większej jaskini. Dlatego wrzuciłem też postać, żeby lepiej to sprzedać
Sebazx6r Napisano 12 Kwiecień 2015 Napisano 12 Kwiecień 2015 Zrob gradacje kolorow jakims depth passem praekoloryzuj zrob persp powietrzna i bedzie lepiej czuc glebie. Dla mnie wyglad a to git milana :).
Drake Napisano 13 Kwiecień 2015 Autor Napisano 13 Kwiecień 2015 Czego jak czego, ale braku perspektywy powietrznej to raczej nie można zarzucić tej pracy :)
Sebazx6r Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 W prawej części obrazka czuć ja najbardziej, ale ciezko jest okreslic w jakiej odleglosci jest robot od postaci.
Rekomendowane odpowiedzi