Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Pracuję nad wizualizacją łazienki. Bawię się z ustawieniami finalnymi Vraya. Nie wiem co powoduję takie problemy w lustrze.

Próbowałem z rożnymi filtrami.

 

ImageSampler filter = Area

http://postimg.org/image/gy6rg2icf/

 

ImageSampler filter = Mitchell-Netravali

http://postimg.org/image/3pejq5wcf/

http://postimg.org/image/wb4jjav6t/

 

 

Ustawienia Vraya:

http://postimg.org/image/pir1e6ry9/

 

Jakieś rady?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może to błąd w irradiance map? Spróbuj powiększyć max rate (0, 1 lub 2, im wyżej tym ładniej powinno wyjść).

Możesz też spróbować pomniejszyć thresholdy Normals i Distance.

Ew. jeszcze haczyk przy check samples visibility.

 

http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3/Irradiance+Map# zobacz w obrazkach przykładowych, niektóre wyglądają podobnie do błędów w łazience.

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za podpowiedzi.

 

Spróbowałem na MaxRate=2, tresholdy zmniejszyłem do Normals=0,1 i Distance=0,05.

W materiale również odkliknąłem Interpolation. Efekt poniżej. Jest lepiej, ale na pewno jeszcze nie zadowalająco. Do tego bardzo długi czas renderu.

Na początku wyrenderowałem na tych samych ustawieniach sam region lustra i efekt był zadowalający w 100%.

Jest możliwe ze inny jest efekt jak renderuję cała scenę, a jak tylko wyznaczony region?

 

http://postimg.org/image/w7s7ic8of/

Napisano

Irradiance map, interp. samples : zmień 30 na np.60 powinno to zredukować "plamistość" na posadzce (oczywiście render się wydłuży)

Zmiana ImageSampler filter'a nie usunie artefaktów (jedynie wygładzi albo wyostrzy)

by zoptymalizować czas:

Global DMC, Noise threshold: 0,003 na 0,01

light cash, subdivs 2500 na 500 :)

Edytowane przez Pleszer

Napisano
  • Autor

Kolejna próba...

Tym razem puściłem render na Irr.Map , interp. samples = 60. Zostawiłem Noise treshold na 0,05 i light cache na 1000. (Na gorszych ustawieniach sporo szumu było).

Efekt poniżej. Obraz w lustrze lepszy, ale wciąż nie idealnie czysty. Przy tych ustawieniach zostala troche ziarnistośc na brzegu rozświetlonej ściany ;/

http://postimg.org/image/aph464y9r/full/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.