Skocz do zawartości

Monitor 27/30"


JackTheRippy

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Planuje upgradowac moje stanowisko małego nerda, wiec poszukuje porządnego monitora. Głównie siedze w Zbrushu, troche koloruje w Substance Painter + ps. Do teraz posiadalem jakis smieszny monitor LG, 23", który kupiłem 3-4lata temu.

 

Planuje kupic Intuos Pro M i do tego chciałbym dopasować jakis monitor. Ze wzgledu na to, ze w pracy mam monitor 30", przyznam, ze bardzo jest to wygodne.

 

Mogłby ktoś zasugerować coś dobrego w tych rozmiarach ?

 

W tym momencie obserwuje FlexScan EV2736W 27", ale chetnie bym wziął coś większego. Starą 23(16:9) mam zamiar uzywać jako boczny monitor do jakis refek.

 

Jestem kompetnie zielony jesli chodzi o monitory "dla grafików", wiec nawet nie wiem co sie liczy i na co patrzec.

 

Dodam, ze nie jestem niesamowitym grafikiem, ktory tworzy cos nie z tej ziemi :D Chciałbym zmieszcic sie tak w 3500tyś zł(za monitor), troche moge dolozyc jesli bedzie warto ;p

 

Dzięki! :)

Edytowane przez JackTheRippy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kup EIZO CS 240 24 cale jeśli myślisz o w miarę dobrze wyświetlanym kolorze. W tych pieniądzach dostanie z kalibratorem.

Nie wiem czy jest sens wypluwać 3100 na monitor jak nie myślisz o kolorach i bedzie Ci sluzyc tylko do sculpcenia. Moze jak pasuje Ci monitor z pracy to kup taki sam xD. Może jakiegoś Samsunga 27". Mój ojciec pracuje na samsungu 27" cali w cadzie juz ze 2 3 lata i nic sie nie dzieje, ja ma do tej pory jakiegos starego samsunga jako drugi monitor zas poprzedniego oddalem koledze a mial juz ponad 10lat i nic sie nie dzialo.

 

Duzo osob poleca tu Yiamaa i Dell.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto