V4nder Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Witam. Mam problem z mapą displace. Jak widać na załączonym obrazie na skrzyżowaniu dwóch ścian jest taka czarna przerwa. Czy da się to jakoś zniwelować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patq2012 Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 To jest otexturowane,jako domyślny objekt,czy coś było zmieniane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seblen11 Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Tak.... problem z displace polega na "orientacji ścianek" Możesz np. nadać na oba polygony tą samą mesh grupe .....czarny pasek zniknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4nder Posted September 8, 2015 Author Share Posted September 8, 2015 Nie za bardzo rozumiem jak się nadaje tą samą mesh grupę na kilka polygonów Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Autor miał raczej na myśli smooth grupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4nder Posted September 8, 2015 Author Share Posted September 8, 2015 http://zapodaj.net/1dd71d8ab0629.jpg.html Po dodaniu wszystkich polygonów do jednej grupy zrobiło mi się coś takiego. Jest sposób żeby usunąć te czarne mazaki na ścianie? Po nałożeniu tekstury dalej to widać. PS. proszę wybaczyć, coś mi nie chce normalnie wstawić obrazka do postu Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Wykorzystaj może modyfikator VrayDisplacementMod. Kilka opcji ułatwi temat np keep continuity pozbędzie się szpary bez kombinowania w smooth grupy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4nder Posted September 8, 2015 Author Share Posted September 8, 2015 Wielkie dzięki :) nie wiedziałem nawet o istnieniu takiego modyfikatora. Wszystko jest teraz w porządku. Dziękuję :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now