Napisano 31 Lipiec 20159 l Witam. Mam problem z mapą displace. Jak widać na załączonym obrazie na skrzyżowaniu dwóch ścian jest taka czarna przerwa. Czy da się to jakoś zniwelować?
Napisano 24 Sierpień 20159 l Tak.... problem z displace polega na "orientacji ścianek" Możesz np. nadać na oba polygony tą samą mesh grupe .....czarny pasek zniknie
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Autor Nie za bardzo rozumiem jak się nadaje tą samą mesh grupę na kilka polygonów
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Autor http://zapodaj.net/1dd71d8ab0629.jpg.html Po dodaniu wszystkich polygonów do jednej grupy zrobiło mi się coś takiego. Jest sposób żeby usunąć te czarne mazaki na ścianie? Po nałożeniu tekstury dalej to widać. PS. proszę wybaczyć, coś mi nie chce normalnie wstawić obrazka do postu
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Wykorzystaj może modyfikator VrayDisplacementMod. Kilka opcji ułatwi temat np keep continuity pozbędzie się szpary bez kombinowania w smooth grupy.
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Autor Wielkie dzięki :) nie wiedziałem nawet o istnieniu takiego modyfikatora. Wszystko jest teraz w porządku. Dziękuję :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto