V4nder Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Witam. Mam problem z mapą displace. Jak widać na załączonym obrazie na skrzyżowaniu dwóch ścian jest taka czarna przerwa. Czy da się to jakoś zniwelować?
patq2012 Napisano 21 Sierpień 2015 Napisano 21 Sierpień 2015 To jest otexturowane,jako domyślny objekt,czy coś było zmieniane?
seblen11 Napisano 24 Sierpień 2015 Napisano 24 Sierpień 2015 Tak.... problem z displace polega na "orientacji ścianek" Możesz np. nadać na oba polygony tą samą mesh grupe .....czarny pasek zniknie
V4nder Napisano 8 Wrzesień 2015 Autor Napisano 8 Wrzesień 2015 Nie za bardzo rozumiem jak się nadaje tą samą mesh grupę na kilka polygonów
V4nder Napisano 8 Wrzesień 2015 Autor Napisano 8 Wrzesień 2015 http://zapodaj.net/1dd71d8ab0629.jpg.html Po dodaniu wszystkich polygonów do jednej grupy zrobiło mi się coś takiego. Jest sposób żeby usunąć te czarne mazaki na ścianie? Po nałożeniu tekstury dalej to widać. PS. proszę wybaczyć, coś mi nie chce normalnie wstawić obrazka do postu
arturprx2 Napisano 8 Wrzesień 2015 Napisano 8 Wrzesień 2015 Wykorzystaj może modyfikator VrayDisplacementMod. Kilka opcji ułatwi temat np keep continuity pozbędzie się szpary bez kombinowania w smooth grupy.
V4nder Napisano 8 Wrzesień 2015 Autor Napisano 8 Wrzesień 2015 Wielkie dzięki :) nie wiedziałem nawet o istnieniu takiego modyfikatora. Wszystko jest teraz w porządku. Dziękuję :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się