Napisano 9 Sierpień 20159 l Oj, dawno mnie tu nie było. Przez ostatnie 3 lata z hakiem miałem przyjemność pracy przy Batman Arkham Knight, głównie wykonując grafiki promocyjne (praktycznie wszystkie) i okazjonalnie pomagając przy concept arcie. Folder z jpgami wszystkich rzeczy które robiłem ma ponad 700 plików, ale pokażę tylko niektóre wraz z przykładowymi zastosowaniami, bo na max3d.pl jest limit do 25 grafik na post ;) Key art gry, który użyliśmy jako okładkę Całość została wykonana w szerokości 30k pikseli i w takiej formie była wykorzystywana na ogromnych printach ...Właściwie był wykorzystany do wszystkiego, nawet na pudełko pizzy ...i również przez naszych fanów, jako element dekoracyjny tortu ślubnego ;) (dla ciekawych - okładka wystąpiła w drugim odcinku serii prowadzonej przez Escapist - "Judging by the cover" ) ...ale właściwie pierwszymi grafikami z Batmana, które zobaczył świat, były dwie okładki dla gameinformera (jeśli dobrze pamiętam, jedną mieli subskrybenci, drugą można było dostać w sklepie) Ciekawym przypadkiem była też okładka do magazynu Edge, w której pozwolono mi całkiem skupić się na postaci Arkham Knighta Grafika poniżej występowała w ogromnej ilości wariacji w zależności od tego, do czego została wykorzystana. Sam Batman w takiej formie trafił też na okładkę steelbooka. To pierwotnie było stworzone jako grafika na pudełko edycji limitowanej PS4, ale znaleźliśmy dla niej sporo innych zastosowań Inna grafika promocyjna, głównie używana w sklepach Key art DLC "Matter of Family", gdzie gramy postacią Batgirl Na poprzednie E3 zrobiłem 16 banerów pokazujących różne elementy Batmobila (ciekawostka - po lewej stronie tego korytarza na szybie były witraże Lords of the Fallen, and którym wcześniej pracowałem). A tutaj, kilka fotek z wernisażu na Times Square, to wszystko to jeden budynek pokazany z kilku kątów - na zdjęciach tego nie widać, ale te banery są olbrzymie. Myśleliście, że schowacie się przed Batmanem pod ziemią? Jeśli ktoś dotarł tak daleko, to tutaj w formie bonusa... Edytowane 13 Sierpień 20159 l przez noiprox
Napisano 9 Sierpień 20159 l O kurdę, chylę czoła, mega szacun! Jesteś w stanie w przybliżeniu chociaż pokazać "making of" którejś z nich?
Napisano 9 Sierpień 20159 l Świetne! To musi być fajne uczucie widzieć swoje prace w takich miejscach, a nie tylko na ekranie komputera :) Dołączam się też do prośby Draxa o jakieś making offy jeśli to możliwe.
Napisano 9 Sierpień 20159 l Fajne ciekawostki tu zapodałeś.. pokazuje to jak bardzo rozwinął się marketing growy..Banery, plakaty.. Polsce jeszcze daleko do tego poziomu.. Póki co mamy billboardzik wiedzmina 3 i tyle co i tak jest cool. Najbardziej podoba mi się obrazek z bat-girl. A kto podjął decyzje aby tonacja plakatów była monochromoatyczna z lekkimi tylko akcentami kolorystycznymi? Zapodaj jeszcze jakiś update w kolejnym poscie jak się nie mieści w jednym..
Napisano 10 Sierpień 20159 l Gratulacje! Jak się czułeś, widząc swoje prace wszędzie wkoło podczas podróży do/z pracy? ;) Ja również chętnie poczytałbym cos na temat procesu.
Napisano 10 Sierpień 20159 l Rewelacja graficznie. Szkoda, ze gra wyszla spieprzona totalnie na PC, az ja wycofali ze Steama.
Napisano 12 Sierpień 20159 l Gratulacje! Fajnie wyszło. Takie arty z każdym dodatkowym metrem powierzchni zyskują na zajebistości. :)
Napisano 13 Sierpień 20159 l Autor Dzięki ludzie! Niestety nie mogę pokazać żadnych WIPów. Bigworm, EthicallyChallenged - Szczerze mówiąc to kiedy już zobaczyłem banery w druku to mi te ilustracje już tak zdążyły spowszednieć, że bardziej niż satysfakcję z widzenia mojej pracy w druku cieszyłem się, że mogę w końcu spojrzeć na nią świeżym okiem. Zabawne jak odświeża się spojrzenie w takich warunkach. Londyn w drodze do pracy przejeżdżam cały pod ziemią więc w sumie nie miałem zbyt wielu okazji zobaczyć zbyt wielu materiałów w druku, ale miło było raz w drodze do pracy napotkać coś takiego przy schodach ruchomych do stacji metra przy naszym studio i widzieć, jak co druga osoba wjeżdża na górę patrząc w bok :) Za jakiś czas pewnie wrzucę jakoś więcej materiałów. A tymczasem... Przez ostatnie dwa lata w czasie dojazdów do pracy piszę książkę, a po godzinach ją ilustruję. A ten WIP poniżej to scenka 3D, nad którą pracuję. Całość to render 3d z podkręconymi kolorami, bez podmalowywania. Edytowane 14 Sierpień 20159 l przez noiprox
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto