Jump to content
  • 0

3ds,bug w renderingu(Vray,Default Scanline)


Question

Jak w nazwie tematu.Problem zaczoł się wtedy,gdy dałem "Relax",na siatke modelu.Ale uwaga!Miałem kopie w obj,to same na niej,i to samo na modelu,którego modyfikator relax,nie dotyczył.Im bliżej renderuje,tym szwy textury sa mniejsze,im dalej,tym większe,w obydwu podanych render'erech.

W 3d coat,nie ma szwów,a viewporcie,w 3ds,też,nie ma szwów,uv,perfekcyjnie ustawione na brzegach.

 

PS.Jak robie screena,to jakby jest efekt "Illuzi",podwaja się pewna część obrazu.

Może sterowniki?

 

Zbugowane Screeny i rendery.

http://www.mediafire.com/download/hbgbpxr5v8spaaq/Files.rar

Edited by patq2012
Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Masz margines na teksturze? (kilka pixli w tym samym kolorze naokoło każdej wysepki UV?)

 

Postaraj się pisać trochę poprawniej i z odstępami po znakach, bo aż trudno się to czyta.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Moje spacje zostaw w spokoju,na prawde,źle jest pisać o złej pisowni,dopóki sprawa choć trochę się nie rozjaśni.

 

Wracając do sprawy,na screen'ie 5,jest to pokazane,kolor akurat jest czarny,i monotonny,ale pień toporka,jest różnicowany,a ma ten sam problem.

Edited by patq2012
Link to post
Share on other sites
  • 0

"Tak jest. Idź być arogancki gdzie indziej. "

 

Prędzej czy później,każdemu coś się złego w życi przydaży,każdemu życzę takich samych doradców,od informatyki,po wizytę na pogotowiu,zobaczymy jak wam się uda.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy