Blade Runner Napisano 29 Sierpień 2015 Napisano 29 Sierpień 2015 (edytowane) Witam wszystkich! Na początek się przedstawię ponieważ jestem tutaj nowy. Mam na imię Wojtek, rysuje i maluje odkąd pamiętam, głównie z wyobraźni. Obecnie studiuję grafikę komputerową na Poznańskim UAP. W przyszłości chciałbym zająć się tworzeniem koncept artów, lub czymś podobnym do tego :) Oto moje kilka prac starszych i nowszych: Akryl na płótnie: - - - Połączono posty - - - Akryl na płótnie: Edytowane 24 Maj 2017 przez Blade Runner
Blade Runner Napisano 29 Sierpień 2015 Autor Napisano 29 Sierpień 2015 (edytowane) hipster Browaromat Miłość toksyczna Edytowane 2 Wrzesień 2015 przez Blade Runner
DraxMustHurt Napisano 31 Sierpień 2015 Napisano 31 Sierpień 2015 Witam poznaniaka :) W przypadku postaci musisz większą uwagę zwrócić na proporcje bo się gubią, szczególnie w ołówkowych.
Blade Runner Napisano 2 Wrzesień 2015 Autor Napisano 2 Wrzesień 2015 Dzięki za komentarz, jak będę rysował postacie w najbliższym czasie to wezmę to pod uwagę :) Koncept peleryny z wodorostów: I takie ćwiczenia z walorem i perspektywą, wszystko malowane z wyobraźni:
purin Napisano 3 Wrzesień 2015 Napisano 3 Wrzesień 2015 Jesli chcialbys sie zajac "concept artem lub czyms podobnym do tego :D" to twoja teczka zupelnie na to nie wskazuje. Za malo w niej rzetelnej roboty, pracy nad warsztatem a za duzo takiego artystycznego pierdololo charakterystycznego dla wiekszosci studentow ASP - czyli robienia prac na odpierdol sie, bez przemyslenia, na zasadzie "a noz widelec cos ciekawego wyjdzie". Ja wiem, ze profesorowie klada wam do glowy, ze macie byc swobodni, "wyrazac siebie" i koniecznie duzo "eksperymentowac" ale w concept arcie czy jakimkolwiek innym rysowaniu/malowaniu uzytkowym zupelnie nie o to chodzi. Badz inaczej - swoboda i eksperymenty sa naturalna konsekwencja zdyscyplinowanego, wieloletniego cwiczenia warsztatu. U ciebie jest na to duzo za wczesnie.
Blade Runner Napisano 3 Wrzesień 2015 Autor Napisano 3 Wrzesień 2015 Dzięki. Masz racje dużo przede mną jeszcze pracy, mam braki w podstawach i dlatego dzisiaj zabrałem się do konkretnego rysowania. Ćwiczenia rysowania martwej na komputerze:
Blade Runner Napisano 4 Wrzesień 2015 Autor Napisano 4 Wrzesień 2015 Hej Ćwiczenia postaci, przepraszam za jakość ale skaner coś odmówił posłuszeństwa.
Blade Runner Napisano 15 Sierpień 2016 Autor Napisano 15 Sierpień 2016 Hej dawno mnie nie było, ale przez ten czas dużo rysowałem. Skończyło mi się darmowe konto na ImageShack tak więc jade od nowa z nowymi pracami. Na początku prace z licencjatu. Ponieważ mało miałem czasu na realizacje tego, dlatego w niektórych pracach pomagałem sobie zdjęciami. I kilka prac robionych na szybko. Wszelka krytyka mile widziana, oraz sugestie co bym mógł poprawić w moich pracach. W najbliższym czasie powstawiam trochę prac z książki Andrew'a Lomis'a bo właśnie sobie zakupiłem żeby powtórzyć trochę podstaw i podszkolić anatomie postaci. :)
Cinski90 Napisano 16 Sierpień 2016 Napisano 16 Sierpień 2016 Hej. Myślę że powinieneś raczej omijać blendowanie narzędziami typu "smudge". Najlepiej trzymac ciagle palec na "alt" i blendowac manualnie- pobierajac kolory i mieszajac je. zajmuje to troche czasu, ale wyglada to dużo ładniej. Druga sprawa to kolor. widać że masz spore braki. Mała wskazowka- Im więcej swiatła tym kolor jest bardziej nasycony, natomiast jesli obiekt znajduje sie w cieniu to kolory wydaja sie "wyprane". Probuj nie uzywac 100% czerni i bieli w rysunku. Za duzy kontrast czesto wyglada bardzo sztucznie. Proponuje rownież poeksperymentować z roznymi brushami (jeśli używasz photoshopa) i ustawieniami pędzli (przeźroczystosc itp) No i najważniejsze to praca nad podstawami. rysuj dużo brył, naucz sie perspektywy, anatomii itp
Blade Runner Napisano 2 Październik 2016 Autor Napisano 2 Październik 2016 Hej. Dzięki za dobre rady, przydały się przy tworzeniu nowych prac. Kolejna seria prac. Prorok Joel z fresku Michała Anioła: Rysunki z tutorialów i na podstawie prac Glenna Vilppu: Babka z refki, rysowana czymś w rodzaju pędzla w cienkopisie szary i czarny: Rysunki z wyobraźni, różne cienkopisy: Gandalf. Ogólnie starałem się tutaj nie używać narzędzia smużenie. Ustawiłem 90-98% krycia i pędzel na nacisk. Nie używałem też białego ani czarnego tylko pośrednie szarości tak jak kolega wyżej poradził. Robiłem także lustrzane odbicie bo przeczytałem, że tak można wychwycić błędy. Ustawiłem sobie to na akcjach ponieważ nie ma skrótu na to, chyba że jest? Tak czy siak i tak coś mi w nim jeszcze nie pasuje i chyba będę go dokańczał. Prosił bym tutaj o rady co jest nie tak. Na koniec taka kobieta z refki nie skończona jeszcze. Plus mały gif czy dobrze robie? Jeszcze ćwiczenia z książki Andrewa Loomisa:
Blade Runner Napisano 5 Październik 2016 Autor Napisano 5 Październik 2016 (edytowane) Portret malowany na szybko z dziś. Około 1h, zwykle dłużej mi to idzie. Edytowane 5 Październik 2016 przez Blade Runner
Wojsuj Napisano 6 Październik 2016 Napisano 6 Październik 2016 Cześć :D Z tego co mi się bardzo rzuca w oczy to walor, prace są bardzo wyblakłe. Najciemniejsze miejsce u ciebie to ok. 70%(przepraszam, niestety nie wiem jak się to dokładnie sprawdza). Postaraj się trochę bardziej analizować odbijanie światła, a walor, ponieważ w tym momencie skóra u ciebie odbija tak samo światło jak skórzana czapka i płaszcz. Postaraj się również trochę bardziej używać miękkiego pędzla. Zrobiłem takiego mini overa, który mam nadzieje pokaze ci mniej więcej o co chodzi. Jedynie co zrobiłem to pobawiłem się levelsami, ciutke wygładziłem i moim zdaniem praca się dużo lepiej prezentuje. Jeżeli ktoś się ze mną nie zgadza lub coś okłamuję to proszę mi to wytknąć, ponieważ jak każdy wie nie jestem wymiataczem. Co do pozytywnych rzeczy to ogólny pomysł pracki jest fajny :D. Skąd bierzesz refki na portrety? Ja zawsze mam z tym problem dlatego ich zbytnio nie maluję, a by się przydalo poznać lepiej proporcje :D Mam nadzieję, że pomogłem ci w czymś i ciebie niczym nie uraziłem. Czekam na więcej wrzut :)
Blade Runner Napisano 9 Październik 2016 Autor Napisano 9 Październik 2016 Hej. Bardzo się ciesze z tego overa, dzięki wielkie. Rzeczywiście praca teraz wygląda bardziej czytelnie. Skupiłem się na tym żeby nie używać 100% czerni i bieli i za bardzo zwęziłem game szarości :D. Nad pędzlami to muszę jeszcze popracować, testuje każdy z osobna żeby znaleźć kilka odpowiednich dla mnie. Co do tych refek to zwykle wpisuje w wyszukiwarkę Google grafika np. "portret dziewczyny" itp. Jeżeli tworzę prace w szarościach to szukam zdjęć kolorowych aby więcej się nauczyć. Czasami też robie screen shoty z filmów np Gandalf którego wstawiłem wcześniej był z screena. Oraz jest dużo fajnych stron z pozami, także można na czas rysować. Taka strona np: http://artists.pixelovely.com/ Oczywiscie tych stron jest dużo więcej jak się powpisuje w Google np: figure drawing practice, drawing pose generator itp. Jeszcze raz dzięki wielkie za dobre rady, na pewno się przydadzą :)
Blade Runner Napisano 27 Październik 2016 Autor Napisano 27 Październik 2016 Nowe prace. Tym razem wzorowane na zdjęciach z Pinteresta. Troche anatomi, waloru, oraz krajobrazy w kolorze.
Blade Runner Napisano 20 Listopad 2016 Autor Napisano 20 Listopad 2016 Kolejna porcja prac. Smok z wyobraźni. Ćwiczenia anatomii i waloru z różnych rzeźb z refek. Na koniec jeszcze dwa vipy nad którymi pracuję. Takie moje wstępne próby wprowadzania koloru. Wszelkie sugestie mile widziane ;)
wajktor Napisano 21 Listopad 2016 Napisano 21 Listopad 2016 Nie wiem czy praktykujesz naukę anatomii poprzez zrozumienie co do czego się przyczepia i na czym leży, ale polecam. Przykładowo, czy byłbyś w stanie narysować z każdej pozycji (mniej więcej) mięsień deltoid? Do jakich kości (choćby bez nazw) się przyczepia? Kiedy będziesz to wiedział, każdy rysunek anatomiczny zyska na wiarygodności. Wyobraź sobie też, że cokolwiek renderujesz/oświetlasz, zrobione jest z lustra. Takie zabrudzone lustro ale jednak. Każda powierzchnia odbija w kierunku Twojego oka promienie. Ten pan z kaloryferem jest oświetlony bardzo jednakowo, nie tylko na fragmentach takich jak głowa, ale na całości. Pobaw się światłem, spróbuj wyobrazić sobie co odbijałoby mniej, co bardziej. U pani na dole jest już lepiej na fragmentach, ale całość jest nadal zbyt jednolita. Poniżej mój szkic, który może w czymś pomoże. Każda powierzchnia "świeci" inaczej zależnie od jej kąta w stosunku do źródła światła.
Blade Runner Napisano 28 Listopad 2016 Autor Napisano 28 Listopad 2016 wajktor Nie wiem czy praktykujesz naukę anatomii poprzez zrozumienie co do czego się przyczepia i na czym leży, ale polecam. Przykładowo, czy byłbyś w stanie narysować z każdej pozycji (mniej więcej) mięsień deltoid? Do jakich kości (choćby bez nazw) się przyczepia? Kiedy będziesz to wiedział, każdy rysunek anatomiczny zyska na wiarygodności. Na razie nie uczyłem się w taki sposób rysowania anatomii. W książce A. Lomisa jest wzmianka o tym o czym piszesz, ale jeszcze do tego etapu nie doszedłem. Na razie ćwiczę rysowanie mięśni głównie z referencji, skupiając się na tym jak wygląda dany mięsień i czasami próbuje to raz jeszcze odtworzyć z wyobraźni. Trochę za daleko się zagalopowałem i wnioskuje że będę musiał zacząć się uczyć wpierw rysowania kości, co pomoże mi w lepszym zrozumieniu tego gdzie dany mięsień się znajduje (czyli to o czym napisałeś powyżej). Wyobraź sobie też, że cokolwiek renderujesz/oświetlasz, zrobione jest z lustra. Takie zabrudzone lustro ale jednak. Każda powierzchnia odbija w kierunku Twojego oka promienie. Ten pan z kaloryferem jest oświetlony bardzo jednakowo, nie tylko na fragmentach takich jak głowa, ale na całości. Pobaw się światłem, spróbuj wyobrazić sobie co odbijałoby mniej, co bardziej. U pani na dole jest już lepiej na fragmentach, ale całość jest nadal zbyt jednolita. Poniżej mój szkic, który może w czymś pomoże. Każda powierzchnia "świeci" inaczej zależnie od jej kąta w stosunku do źródła światła. Dzięki wielkie za dobre rady na pewno wezmę to pod uwagę w kolejnych pracach.
Blade Runner Napisano 4 Grudzień 2016 Autor Napisano 4 Grudzień 2016 Anatomia kości i trochę postaci z książki Lomisa. Ogólnie to robiłem też dużo ćwiczeń z prostymi liniami, elipsami i innymi podobnymi, ale tego chyba nie będę wrzucał. Robiłem to na podyplomowych studiach ale chwilowo zawiesili bo kilka osób zrezygnowało :( Jak by ktoś chciał pójść na podyplomowe w Zielonej Górze na kierunek "Ilustracja, komiks z elementami concept art" (zajęcia w weekendy) to polecam bo zapowiadał się naprawdę nieźle (pierwsze zajęcia już się odbyły). Zapraszam na priv z chęcią opowiem więcej. Jak będzie wystarczająca liczba chętnych to może wznowią od stycznia.
Blade Runner Napisano 16 Styczeń 2017 Autor Napisano 16 Styczeń 2017 Hej dawno mnie nie było i dlatego duża wrzuta ;) Ćwiczenia z książki Loomisa kolejny etap: Z wyobraźni: statki kosmiczne: komiksowo: Z referencji (Rembrandt, Vermer oraz posąg nie wiem jakiego autora ): Tego Vermera troche skruciłem. W ogule jakaś masakra u mnie z tą architekturą, musze poćwiczyć bryły :) Na koniec studium zbroi: Wszelkie sugestie oraz komentarze mile widziane Pozdrawiam.
Blade Runner Napisano 2 Marzec 2017 Autor Napisano 2 Marzec 2017 (edytowane) Nowe prace :) Szkice z referencji oraz z wyobraźni: ćwiczenia waloru: z wyobraźni: Corey Taylor z zespołu Slipknot (cienkopisy): TSP: Edytowane 14 Maj 2017 przez Blade Runner
Blade Runner Napisano 14 Maj 2017 Autor Napisano 14 Maj 2017 Hej nowa wrzuta Rysunek modela około 1h na jeden, te mniejsze po 15-30 min. Wszystko na A3 Dawno nie rysowałem modela tak więc fajnie się rysowało. Zawsze to coś innego niż rysunek ze zdjęć ;) Troche ćwiczeń: Loomis + szkielet z książki "Anatomia dla artystów fantasy" autor Glenn Fabry. Polecam tą książkę jako dodatek do nauki anatomii. Na koniec z wyobraźni i nie tylko. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane pozdrawiam.
Blade Runner Napisano 24 Maj 2017 Autor Napisano 24 Maj 2017 Hej Nowe prace Ćwiczenia koloru. Ogólnie chciałem się skupić na oszczędnym nanoszeniu pociągnięć pędzla. Czyli namalować to w bardziej malarski sposób. Czasami jednak za bardzo wchodzę w szczegół. Kadry filmu "Król Skorpion" około 1-2h na każdą. Pierwsze 3 skończone, reszta jeszcze nie. Plus babka rycerz, namalowana bardziej na swój sposób. Pozdrawiam
SlawomirWolicki Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 Szkice zawsze plus, warto posiedzieć nad proporcjami. Z koloru polecam w ramach ćwiczeń twarde duże pędzle albo nawet prace z samym lasso toolem.
Blade Runner Napisano 6 Sierpień 2017 Autor Napisano 6 Sierpień 2017 Hej Dzięki wielkie SlawomirWolicki za dobre rady. Bardziej przepadam za miękkimi pędzlami, ale spróbuje też użyć tych twardych dużych pędzli. Spróbować zawsze warto ;) Kolejna porcja prac Skończony kadr z filmu "Król Skorpion" Troche ćwiczeń waloru z referencji, jeszcze bym musiał je pokończyć co niektóre I mały Vip króla kościeja Walczyłem tutaj z anatomią szkieletu, ale nie mam pojęcia czy wyszło to w miare dobrze. Pozdrawiam
Blade Runner Napisano 22 Sierpień 2017 Autor Napisano 22 Sierpień 2017 Nowe prace. Ciąg dalszy szkieleta na tronie. Ćwiczenie z lassem Troche z wyobraźni Na koniec ćwiczenia waloru na podstawie zdjęcia. Dodałem tam pare rzeczy od siebie ;)
Blade Runner Napisano 3 Wrzesień 2017 Autor Napisano 3 Wrzesień 2017 Po obejrzeniu ostatniego sezonu Gry o Tron takie dwa szybkie arty. Mam nadzieje, że nikomu nie spoileruje ;) Pozdrawiam
Blade Runner Napisano 12 Luty 2018 Autor Napisano 12 Luty 2018 (edytowane) Hej. Dawno mnie nie było, ale przez ten czas dużo rysowałem ;) Poniżej wrzucam część prac, bo troche tego się nazbierało. Edytowane 12 Luty 2018 przez Blade Runner
Blade Runner Napisano 31 Marzec 2018 Autor Napisano 31 Marzec 2018 Hej Kolejna dawka rysunków ode mnie. M.in. rysunki na podstawie obrazów, rysunków, fresków i rzeźb Franka Frazetty, Michała Anioła i Leonarda da Vinciego oraz szkice z referencji i oczywiście ćwiczenia anatomii. Wesołych Świąt wszystkim ;) Pozdrawiam
Blade Runner Napisano 20 Sierpień 2018 Autor Napisano 20 Sierpień 2018 Hej. Troche ćwiczeń Thumbnails z filmu "Trzynasty wojownik" Reszta z refek Pozdrawiam
Blade Runner Napisano 15 Wrzesień 2018 Autor Napisano 15 Wrzesień 2018 Jakiś czas temu uczestniczyłem w trzymiesięcznym kursie z concept artu i ilustracji. Kurs sam w sobie był bardzo motywujący, ale też od naszego wkładu własnego zależało tak naprawdę ile z niego wyciągniemy. Na podstawie podanego tematu trzeba było stworzyć concept postaci, oręża itp. Oto kilka prac, które udało mi się skończyć na kursie, gdyż było tego dość sporo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się