adek Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 Juan Cañada z firmy Next Limit zapowiedział wypuszczenie nowej wersji silnika renderującego oznaczonej numerem 3.2. Pełna treść: Maxwell Render 3.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 Kocham maxwella :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 @ptaszek tylko w maxwellu renderujesz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 Generalnie to tak: zaczynalem w mental ray i tak kilka lat, pozniej w pracy vray od 4 lat. Rok w domu cycles a teraz maxwell. w miedzy czasie probowalem demka octana i deltagen czasami w pracy. Ale prywatnie tylko maxwell i na nic innego na razie nie zmieniam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 chwalisz, Ptaszek chwalisz :) trzeba spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 Maxwell jest bardzo fajny, tez polecam. Szczegolnie do ilustracji/stillek jest mistrzem imo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 tylko te czasy... ahh :( dla mnie osobiście odpada (laptop) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 1 Wrzesień 2015 Share Napisano 1 Wrzesień 2015 Tak chwalicie zatem zapisuję w pliku txt, z rzeczami do przerobienia "Maxwell", dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 2 Wrzesień 2015 Share Napisano 2 Wrzesień 2015 Tez polecam - jezeli chodzi o swiatlo, to zero konfiguracji i jest perfekcyjne. Troche trzeba sie przyzwyczajic do shaderow, ktore moim zdaniem sa najbardziej fizycznie poprawne na rynku - shader kofiguruje sie uzywajac fizycznych terminow oraz warstw, ktore sa zgodne z konstrukcja rzeczy fizycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się