Goliath Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Witam wszystkich.Prezentuje wam dzis moja pierwsza ukonczona (jak dla mnie) prace.Jestem totalnym amatorem ,ktory lubi wiedziec jak sie cos robi , i tak stalo sie w przypadku grafik 3d.Ucze sie maxa od 2 miesiecy i 'pozeram' wszysktie tutoriale jakie tylko moge znalezc.Prosze o kreatywna krytyke. Model wykonany na podstawie zdjec i rysunku technicznego konstruktora. Textury wykonalem z pomoca adobe photoshop (dlatego jakosc nie jest najlepsza). W maxsie zwykly render.Po tym obrobka w photoshop'ie - motion blur dla wprowadzenia atmosfery ruchu. Wiem , ze moja praca moze byc smiechu warta dla niektorych z was (niektore prace po prostu sa piekne!) ale dla mnie to 1szy projekt, ktory doprowadzilem do jako takiego konca po 2 miesiacach nauki 3d s maxa... P.S. Kabina pilota jest pusta - prace w trakcie.
javor Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 hmmm no nawet nieźle :) -na śmigło przydał by się duuuuuużo większy motion blur -oświetlenie samolotu nie bardzo pasuje do zachmuzonego nieba w tle -istandardowo texturki nie są zużyte :/