Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Rower szosowy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Z forum jestem zaznajomiony juz od długiego czasu, jednak jedynie jako widz/ czytelnik, więc postanowiłem zmienić ten stan rzeczy.

Zamieszczam swoją pierwszą pracę, mam nadzieję, że się spodoba, jesli macie jakieś uwagi, pytania - proszę śmiało pisać.

 

Praca wykonywana głównie nocami po pracy, dla podbicia skilla w temacie 3d

 

Soft:

3ds max

vray

PSIU69Vi.png6rS8gU.pngVJtNnB.pngJxhPwm.pngoHr4xz.pngxYQ83b.pngPauOnu.pnga0lgEu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No to Panie pojechałeś grubo:) Kierownica owinięta skórą mnie pozamiatała, tak samo jak jęknąłem zobaczywszy materiał przedniej zębatki i korby od pedałów poplamione kropelkami...a tuż potem zobaczyłem że tu i ówdzie są całe krople wody (render pokazujący środek kierownicy...) Ile to robiłeś? Zrobiłbyś taki 10 zdaniowy opis z jakiego software'u korzystałeś (może też dlaczego akurat takiego a nie innego), jak shadery robiłeś (czy starałeś się mieszać ile noisem i innymi parametrycznymi shaderami) czy rysowałeś wszystkie tudzież ze zdjęć składałeś (dobrze wyszedł brud od smarów przy zębatkach, miazga). Może jeszcze siatkę udało by się pokazać? Bardzo, bardzo jestem ciekaw np. jak poradziłeś sobie z tym owinięciem skórą kierownicy, wygląda bardzo dobrze :)

Szacun za umiejętności, pomysł na pokazanie tego (nie jest to zwykłe studio z 3 światłami - dodałeś zachlapania od wody, brudy na ramie delikatne, krople to wysoko podniosło wartość Twojej pracy, mega wysoko) i za cierpliwość.

Pozdrawiam i ciekaw jestem co też się jeszcze spod Twojej ręki tu pojawi, skoro takie wejście zafundowałeś :) :) :0

Powodzenia!

 

EDIT:

 

PS. teraz zobaczyłem że jest dopisek czym robiłeś wszystko :) Ale tekstur nadal jestem ciekaw i materiałów !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemne. Jak dla mnie nie jest za ciemne, - najbardziej podobają mi się te kropelki wody oraz shader kierowcy. Smar to tylko tekstura? Przyjemnie też wyglądają linki od hamulcy. Na 6 renderze chyba widać, że trochę mała gęstość siatki na tym zagięciu.

 

Niezły pierwszy post. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę, że praca spotkała się z tak miłym odbiorem. Rower początkowo był częścią wiekszego założenia, którego nie wykluczam oczywiście wykluczam, lecz na razie postanowiłem zaprezentować sam rowerek w ujeciach studyjnych. Projekt ma około 2 lat, robiony był po godzinach, nie chciałem się z nim też za bardzo spieszyć, ponieważ z założenia miał być zrobiony dla funu jak i dla nauki.

Przechodząc do szczegółów:

- Owijka na kierownicy spędzała mi sen z powiek dłuższy czas. Rezultarem R&D był zbendowany plane, nawinięy path deformem na spline'a tworzącego kierownice.

- Co do tekstur: starałem się użyć nowych softów i technik, ale również rozwinąć te juz posiadane. Do niektórych części zaciagnąłem Substane Paintera jak i Mari, lecz były to epizody, dlatego nie wymieniłem ich jako główne softy na ktorych pracowałem.

Wieksze części starałem się unwrappować i malować tekstury w Photoshopie, do mniejszych rzeczy robiłem shader'y z mapkami proceduralnymi-noisami, dentami,cellurarami. Brud na zebatkach to prosty shader z bitmapą oraz lekkim displacem.

Generalnie założeniem prezentacji tego roweru było ukazanie go jako cześć historii, jego użytkowania, interakcji z warunkami atmosferycznymi, stąd wszelakie brudki i wilgoć.

W wolnej chwili wstawie również siateczki, ale może to być dłuższa chwila, gdyż pracuję nad kolejnym projektem :)

Jeszcze raz wielke dzieki za opinie, są dla mnie bardzo cenne!

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany julek...tak nie można! Już miałem iść spać i kompa wyłączyć...patrzę a tu siatki...no i siedzę i oglądam tą wspaniałą quad-poly-dłubaninę :)

Jeszcze raz gratulacje - model, materiały, światło - po prostu rewelka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności