Skocz do zawartości

Render do plakatu A0


TRYKY3D

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie takie szybkie pytanie

 

 

Potrzebuje wykonać render do plakatu A0 (wymiary samego rendera aby się wpasowało ustawiłem jakoś na 7899 14043)

Wszystko miałem ustawione, włączam widzę ą wstępną fazę (Vray czyta obiekty) potem info coś tam ..directional light i jep wywala render komunikatem "en occurent error itp"

 

 

Nie wiem, ale pomyślałem że może chodzić o światła (że za dużo) - trudno pogasiłem wiele z nich zostawiłem dosłownie 4 puszczam render i jep znowu to samo

 

 

Co go może boleć?

Dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

podziel to na 3 mniejsze kawałki. Ramu ci nie styka. Też tak osobiśćie miałem Blender Cycles, że mi po renderze jak kompozytor się odpalał to wywalało. wrzuciłem na farmę przeszło. ale wystarczy że podzielisz to na 3 sekcje powiedzmy i powinno przejść.

 

Chyba że vray ma limit na rozdzielczość i dla tego wywala. ale wątpie.

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp

 

sory właśnie - pominąłem dwie sprawy

 

- sprzęt

e3 1245 v2 @ 3.40

ram 32 gb

 

- tak jak w pierwszej odpowiedzi czyli podział na części

To także próbowałem przed napisaniem postu

Próbowałem select region (czerwona ramka) w oknie renderera, oraz opcje z render setup - area render. Wywalało

Nie wywaliło w momencie gdy (ta przycięta) ramka renderingu miał około 400*400px, czyli trzeba by zrobić łoho spooro takich renderów.

W ostateczności zrobię

 

 

 

jeśli chodzi o dalsze sprawy

scena - 1mln poly

proxy - 250tyś poly zaimportowane 1raz do głównej

scatter - nie

 

A jeśli można prosić ;) co to za skrypt? w czym może pomóc? masz może jakiegoś tutka objaśniającego

 

 

obadam te Vray image

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna chata też wywala - włączam blowup na ok 1920 nawet nie dokończy zbierania light cache i już jep

 

 

jeśli chodzi o sugestie skalpela, nie, nie używałem normali - wiesz, ktoś kiedyś wspominał mi o sytuacji z normalami dlatego (mając na uwadze wielkość projektu) nie używam ich od samego początku. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności