Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Część pierwsza Wizualizacji tworzonej od ok. czerwca z dużymi przerwami. Do dokończenia została niewidoczna w ujęciu kuchnia. Później pobawię się w modelowanie sypialni i łazienki. Podejrzewam że zleci mi do kolejnego czerwca :P

 

3Ds Max

V-ray

Photoshop

 

damian-podeszwa-final-02.jpg?1450282308

 

damian-podeszwa-final-01.jpg?1450282308

 

damian-podeszwa-final-03.jpg?1450282227

 

damian-podeszwa-final-04.jpg?1450282231

Edytowane przez Helion741
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Po części dlatego iż robię wszystkie modele i od zera i czasami po kilka razy jeśli mi się coś nie podoba. Przede wszystkim dlatego że robię kilkanaście innych projektów w międzyczasie.

Napisano

Nie chce być złym prorokiem ale zejdzie ci się dłużej niż do czerwca :)

To było żartem a tak na poważnie to napisz w czym to jest robione, z rzeczy które na pewno musisz dopracować to shadery u ciebie nie widać żadnej różnicy miedzy materiałami z wyjątkiem tego ze jedne są mniej lub bardziej matowe od innych, poprawa mapowania elementów pseudo drewnianych blaty się mapuje wzdłużnie anie poprzecznie :) boki powinny być w pionie jak nie masz do czegoś pewności zerknij na realny obiekt jak on jest pokryty materiałami. Światło w tym wnętrzu nie podkreśla kompozycji tylko ją wypłaszacza, albo wywalał całkiem te zasłony albo daj im mocniejszą przepuszczalność. Na szkle blatu stolika AA ci się po prostu wyłożyło. Czy ty w ogóle lekko zaokrąglasz krawędzie bo niektóre obiekty maja odrobinę za ostre krawędzie w świecie realnym niewiele obiektów posiada na prawdę ostre krawędzie.

Dal poprawy humoru potencjał cierpliwości masz bo ci się chce wszytko modelować, podciągnij się z wiedzy o shaderach i dopracuj światło a będzie fajnie :)

Napisano

Maciek - nie jest to tak długo zważywszy na to że miałem przerwy o miesiąc lub dłuższe. Oczywiście gdybym skupił się tylko na tym projekcie zeszłoby mi jak napisałeś około tygodnia. Poza tym mam wymodelowane prawie wszystkie elementy wyposażenia kuchni które też zabrały trochę czasu.

 

Skalpel - Dzięki za porady. Zastosuje je w drugiej części pomieszczenia - kuchni. Co do oświetlenia to bardzo podoba mi się pierwsze ujęcie nawet płasko oświetlone. Wiem że ostatni kadr jest klapą totalną ponieważ niepotrzebnie dodałem ambient light przez co wcale nie widać by wyposażenie stało na półce tylko było wklejone w Ps. Z usunięciem zasłon mam opory bo dalej nie radzę sobie z wizkami o tak dużym kontraście tj. ciężko mi wypluć taki render w którym cienie i bezpośrednio oświetlone przez słońce miejsca nie będą za ciemne lub za jasne. Z anonimowym alkoholikiem na blacie rzeczywiście jest coś nie tak, przyjrzę się temu dokładniej. Programy dodam w pierwszym poście.

Napisano

co do przepaleń i kontrola nad nimi w color mapping dajesz reinharda i zaczynasz zabawę z burn value na starcie możesz spokojnie dać 0,5 i w razie czego schodzić w dół. Na oknie farame bufera masz force color clamping 2 ikonka na dole od lewej wyłącz ją na czas ustawiania parametrów kamery i color mappingu, w miejscach przepaleń będziesz miał kolorowe plamy, kolor plamy zależny od mocy przepalenia, dwa korzystaj z postprodukcji którą masz dołączoną do frame bufera od vraya. Zerknąłem na twoja stronę i dałbym właśnie rendery ze światłem wpadając do środka całkiem ładnie ci to wyszło na szarym renderze opuściłbym tylko słonce aby cieni były dłuższe i dał lekko w skos i powiększył sam emiter abyś dostał bardziej miękkie cieniowanie

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności