Reanimator Napisano 26 Grudzień 2015 Napisano 26 Grudzień 2015 (edytowane) Hej ho. Probuje ostatnio wrocic do modelowania, ktorym zawsze sie jaralem, przy jednoczesnym przypomnieniu sobie Modo. Na tapecie dwa osobne projekty, oto jeden z nich (na podstawie conceptu). Nie ma byc to najlepsza rzecz na swiecie, ale swieze spojrzenie zawsze dobre:) Docelowo dostanie materialy "zabawkowe", pewnie jakies compo w zdjecie. Edytowane 4 Styczeń 2016 przez Reanimator
Reanimator Napisano 27 Grudzień 2015 Autor Napisano 27 Grudzień 2015 Za duzo. Nacialem sie na wrazenie latwosci, ale jak sie nie zna dobrze softu, to wydluza sie czas niemilosiernie. Nie wiem dokladnie ile, ale na pewno nie jeden wieczor;)
Reanimator Napisano 3 Styczeń 2016 Autor Napisano 3 Styczeń 2016 Szukania wlasciwego oswietlenia ciag dalszy. Kolejny test.
JoseConseco Napisano 3 Styczeń 2016 Napisano 3 Styczeń 2016 Oświetlenie git. Jedno co moim zdaniem można by poprawić, to dodać jakiś detal w punkcie złączenia palców z ręką (np. proste torusy wystarczą). Bo teraz to wygląda, jakby te palce wychodziły z ręki, bez fizycznego mechanizmu działania. Podobnie na kolanie, przydał by się tam jakiś mechanizm, np. jak na stawie barkowym.
W Art Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Ooo - to ostatnie oświetlenie mi się podoba - sam teraz będę próbować coś takiego osiągnąć do produktu z takim odbiciem.
Reanimator Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Oświetlenie git. Jedno co moim zdaniem można by poprawić, to dodać jakiś detal w punkcie złączenia palców z ręką (np. proste torusy wystarczą). Bo teraz to wygląda, jakby te palce wychodziły z ręki, bez fizycznego mechanizmu działania. Podobnie na kolanie, przydał by się tam jakiś mechanizm, np. jak na stawie barkowym. Pierwotnie tak wlasnie zrobilem. chociaz w concepcie nie bylo. Moze wroce do tego, dzieki za feedback:) @W Art: dzieki:) jeszcze wymaga tweakow i pracy nad materialami, ale chyba zostane przy tym. Ewentualnie dodam jakas przestrzen z tylu jeszcze. Problemem jest akwarium. chyba bede musial zrobic osobne oswietlenie dla niego, bo to z robota nie gra dobrze.
W Art Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Tak jeszcze jak na to patrzę to wszystko jest super od dołu do momentu tego stworka w kabinie. Jakoś co powyżej mi do końca nie siedzi. Może pokombinuj coś z tym hełmem jeszcze - jakiś inny kolor - bardziej metaliczny ? i może coś ze światełkami w tych reflektorach ?
Reanimator Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Tak, tak, jak wspomnialem praca nad materialami i teksturami wciaz trwa, to WiP.
Reanimator Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Praca wre. Kilka rzeczy wciaz do zrobienia: palce, kolor ryby, moze pozycja nog nieco. Ale coraz blizej, mam poczucie.
Sebazx6r Napisano 7 Styczeń 2016 Napisano 7 Styczeń 2016 (edytowane) Ja proponuje bys usiadl do posprodukcji Model sam w sobie jest naprawde git :). Pozwolilem sobie zasugerować i trochę pogrzebać w post: Edit... a w finished masz fajniesza wersja. Zwracam honor. Naprawde git. Edytowane 7 Styczeń 2016 przez Sebazx6r
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2016 Autor Napisano 7 Styczeń 2016 Ygh, zrobiels postpro WiPa. Byc moze to kwestia monitora, ale Twoja wersja jest dla mnie poprzepalana i brudna. Anyway, dzieki za feedback:)
Sebazx6r Napisano 7 Styczeń 2016 Napisano 7 Styczeń 2016 Racja... xD troche ciezko operowac na 8bit ;). Bez szumu i syfkow sie nie obejdzie wtedy. Z tymi monitorami to juz krecka dostaje. Kazdy swieci inaczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się