Orothus Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Mam problem, otóż zrobiłem sobie podwieszany sufit w pokoju nad którym pracuje. Aby stworzyć kształt użyłem linii którą następnie dopasowałem na swoje potrzeby. Niestety po użyciu extrude i użyciu opcji cap, turbosmooth tworzy nie to co sobie zaplanowałem, wiem z jakiej przyczyn się tak dzieje (Mam edge tylko na bokach a na górze obiektu i na dole nic) problem w tym że nie wiem jakiej innej opcji mógłbym użyć do tworzenia takiego kształtu, albo jak nadać odpowiednią siatkę żeby zniwelować problem. Wiem że można by było wymodelować coś takiego za pomocą swiftloop z jednego boxu i ustawiać vertexy ręcznie lecz pracy przy tym będzie od groma. Piszę ponieważ może jest na to jakiś prostszy szybszy sposób?
Dynamico Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Z Twojego opisu trudno odgadnąć w czym problem.Wypróbuj może modyfikator QuadifyMesch.
Orothus Posted February 11, 2016 Author Posted February 11, 2016 pokaż print screen. Kształt taki, użyłem linii i nadałem odpowiednie zagięcia lecz w miejscu gdzie są polygony widoczne od przodu (w takiej formie jak na screenie) widać to na renderze, tzn te załamania, nie jest to idealnie smukłe. http://imgur.com/ggKRu5Z Natomiast po użyciu turbosmooth dostaję nie taki efekt jaki powinienem http://imgur.com/R6OwHFz Wiem dlaczego tak się dzieję tylko nie wiem w jaki inny sposób mógłbym temu zaradzić (oczywiście poza ręcznym przeciąganiem vertexów z boxu by uzyskać dany kształt)
natas Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Dodaj modyfikator edit poly zrób 3 smoth grupy potem daj turbosmoth i zaznacz w nim smoth gupy.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now