DuzeZ Napisano 10 Marzec 2016 Napisano 10 Marzec 2016 Kilka propsów zrobionych do nieskończonej sceny DINER 66. Prace nad cała sceną musiałem chwilowo wstrzymać, ale planuje jeszcze do niej wrócić. Na ten moment kilka shotów. Texturki zrobione w Substance Painter.
DuzeZ Napisano 1 Sierpień 2016 Autor Napisano 1 Sierpień 2016 Dzięki wielkie! Cieszę się, że się podoba ;)
Piro Napisano 8 Sierpień 2016 Napisano 8 Sierpień 2016 O ile reszta jakoś stylizowana spoko, to materiały maszyny grającej w ogóle mi nie podchodzą - za bardzo się to wszystko błyszczy, nie ma tego retro-feelu jaki ma chociażby kuchenka. Co wyłapałem na gitarce: http://i.imgur.com/JteeAIV.png Pozdro!
DuzeZ Napisano 8 Sierpień 2016 Autor Napisano 8 Sierpień 2016 Muszę przyznać się bez bicia, że maszyna grająca to był mój pierwszy model zrobiony z pomocą Substance Paintera i pod koniec całej sceny planowałem do niej wrócić i poprawić kilka rzeczy, faktycznie jest ona do dopracowania. Odnośnie gitarki - wiem, że to może tak wyglądać z tej perspektywy jednak to nie babol, tam po prostu powierzchnia się załamuje. Wzorowałem się na prawdziwej gitarce Fender, widać na fotce podobne załamanie: http://thehub.musiciansfriend.com/images/stratguide/fender-standard-stratocaster-lake-placid-blue.jpg Natomiast co do kanciastości, to oczywiście masz rację, że widać to trochę za bardzo. Nie jest jednak to taki do końca nie przemyślany ruch, scena miała być dość duża, wiele propsów a sama gitarka miała wisieć na ścianie i być widoczna raczej z daleka. Niemniej faktycznie przy takim widoku, zwłaszcza do portfolio - można to wyłapać ;) Dziekówa za wszystkie porady, bardzo sobie to cenię!!
Piro Napisano 8 Sierpień 2016 Napisano 8 Sierpień 2016 O prosze, w życiu bym nie pomyślał że tam ten skos ma być :D No to gitara (see what i did here?). Jeśli asset m abyć widziany z odległości, to szkoda trójkątów na taki detal zazwyczaj, i teksturką przepaloną z HP dało by radę osiągnąc taki efekt. No ale nie ma dramatu, jeśli to miało by być trzymane w FPP (jako miecz :P ) to by był problem, a tak to spoko. Do maszyny wróć za jakiś czas i re-teksturnij, zdziwisz się robiąc pewne rzeczy od nowa - zobaczysz progres pomiędzy 'teraz' a 'kiedyś' - czasami tak wracam do modeli, i za głowe się łapię jak mogłem coś zrobić w taki a nie inny sposób.
DuzeZ Napisano 8 Sierpień 2016 Autor Napisano 8 Sierpień 2016 W takim razie aż się boję jak to będzie ze mną ponieważ tą maszynę robiłem chyba rok temu ;D Dzięki, zaglądaj czasami może któregoś dnia zaskoczę Cię wypasioną texturką ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się