Jump to content
DuzeZ

[Modele 3D] Propsy - Diner 66

Recommended Posts

Kilka propsów zrobionych do nieskończonej sceny DINER 66. Prace nad cała sceną musiałem chwilowo wstrzymać, ale planuje jeszcze do niej wrócić. Na ten moment kilka shotów. Texturki zrobione w Substance Painter.

 

sebastian-fijal-diner-1.jpg?1457445691

sebastian-fijal-diner-2.jpg?1457445693

sebastian-fijal-diner-3.jpg?1457445696

sebastian-fijal-diner-4.jpg?1457445698

sebastian-fijal-diner-5.jpg?1457445699

sebastian-fijal-diner-6.jpg?1457445702

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile reszta jakoś stylizowana spoko, to materiały maszyny grającej w ogóle mi nie podchodzą - za bardzo się to wszystko błyszczy, nie ma tego retro-feelu jaki ma chociażby kuchenka.

Co wyłapałem na gitarce: http://i.imgur.com/JteeAIV.png

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę przyznać się bez bicia, że maszyna grająca to był mój pierwszy model zrobiony z pomocą Substance Paintera i pod koniec całej sceny planowałem do niej wrócić i poprawić kilka rzeczy, faktycznie jest ona do dopracowania.

 

Odnośnie gitarki - wiem, że to może tak wyglądać z tej perspektywy jednak to nie babol, tam po prostu powierzchnia się załamuje. Wzorowałem się na prawdziwej gitarce Fender, widać na fotce podobne załamanie:

 

http://thehub.musiciansfriend.com/images/stratguide/fender-standard-stratocaster-lake-placid-blue.jpg

 

Natomiast co do kanciastości, to oczywiście masz rację, że widać to trochę za bardzo. Nie jest jednak to taki do końca nie przemyślany ruch, scena miała być dość duża, wiele propsów a sama gitarka miała wisieć na ścianie i być widoczna raczej z daleka. Niemniej faktycznie przy takim widoku, zwłaszcza do portfolio - można to wyłapać ;)

 

Dziekówa za wszystkie porady, bardzo sobie to cenię!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O prosze, w życiu bym nie pomyślał że tam ten skos ma być :D No to gitara (see what i did here?).

Jeśli asset m abyć widziany z odległości, to szkoda trójkątów na taki detal zazwyczaj, i teksturką przepaloną z HP dało by radę osiągnąc taki efekt. No ale nie ma dramatu, jeśli to miało by być trzymane w FPP (jako miecz :P ) to by był problem, a tak to spoko.

 

Do maszyny wróć za jakiś czas i re-teksturnij, zdziwisz się robiąc pewne rzeczy od nowa - zobaczysz progres pomiędzy 'teraz' a 'kiedyś' - czasami tak wracam do modeli, i za głowe się łapię jak mogłem coś zrobić w taki a nie inny sposób.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie aż się boję jak to będzie ze mną ponieważ tą maszynę robiłem chyba rok temu ;D Dzięki, zaglądaj czasami może któregoś dnia zaskoczę Cię wypasioną texturką ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy