Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model?

Sam bake w cyclesie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności