Wowoz Napisano 21 Kwiecień 2016 Napisano 21 Kwiecień 2016 Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.
Monio Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Da się w internalu ale w cyclesie nie. :/ Displace w ogóle np nie ma. Raczej odradzam bejk w Cyclesie, załatwisz to w xNormalu. Możesz też spróbować z tym hackiem na nodach, tylko nie wiem jakie da rezultaty z cagem. http://www.blenderartists.org/forum/showthread.php?348799-Baking-Cycles-Procedural-Normals-to-Texture
Wowoz Napisano 22 Kwiecień 2016 Autor Napisano 22 Kwiecień 2016 No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model? Sam bake w cyclesie jest ok.
Monio Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Hipoly normals override czy jakoś tak. Ustawia się texe w którymś z okienek mesha hipoly.
Wowoz Napisano 22 Kwiecień 2016 Autor Napisano 22 Kwiecień 2016 Dzieki. Mam nadzieje, że dodadzą to w blendzie :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się