Midnajt Napisano 30 Maj 2016 Share Napisano 30 Maj 2016 (edytowane) Cicha / The Silent One Projekt prywatny Pomysł i projekt postaci, modelowanie, rigowanie, skinowanie, tekstury... Słowiański demon, który pod postacią ślicznej dziewczynki przemierzał kraj w poszukiwaniu ofiar - dzieci... Film Maya, PS + tablet, ołówek, gumka, dużo makulatury i kolorowych długopisów... Edytowane 31 Maj 2016 przez Midnajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 Bardzo ładna postać i fajny koncept. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to twarz która z boku wydaje się zbyt płaska i odrobinkę za krótkie ręce. I trochę wyeksponuj odnośnik do filmu bo prawie go przeoczyłem a szkoda by było bo fajnie to wygląda. Gratki! Pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 Świetna! Trochę szkoda, że przy animacji głowy i rąk twarz pozostaje nieruchoma z szeroko otwartymi oczami, ale to zrozumiałe przy takim "demie". Animacja robi wrażenie i jest bardzo płynna. Kiedy short? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midnajt Napisano 31 Maj 2016 Autor Share Napisano 31 Maj 2016 none taken... to mój pierwszy model z rigiem twarzy (a drugi jeśli chodzi o szkielet postaci) i zdaję sobie sprawę, że bardzo wiele jeszcze mu brakuje... jestem na etapie uczenia się, więc wszelkie uwagi są mile widziane, byle dawał je ktoś kto ma jakiekolwiek pojęcie a do poparcia swojej oceny praktykę wartą uwagi... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 Sorki Boris - nie wiedziałem, że tacy niedouczeni amatorzy jak ja nie mogą się wypowiadać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midnajt Napisano 31 Maj 2016 Autor Share Napisano 31 Maj 2016 nie szkodzi Blinq- o animacji wiesz wlasciwie tyle samo co kolega, czyli nic, wiec mozesz sie wypowiadac :-) wyładuj swoją frustrację waląc pięścią w szybę zamiast wyżywać się na forum... będzie to z ogromną korzyścią dla wszystkich! wpadłam tu po konstruktywne porady ale z miejsca musiałam trafić na klasyczny przykład trolla... wybacz, że moje pierwsze kroki w modelowaniu nie dorównują Twoim ponadprzeciętnym umiejętnościom, o których niestety można tylko i wyłącznie poczytać w zgryźliwych komentarzach małego człowieczka o wielkich niespełnionych ambicjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 aleś go pojechała, rzeczywiście jest takim trollem ten gostek ? a model spoko, na stillach trudno oceniać, sporo zależy od rodzaju animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midnajt Napisano 31 Maj 2016 Autor Share Napisano 31 Maj 2016 kurcze, to Ty kobieta jestes, a to przepraszam ;) jeeej a co za różnica?! odrobina szacunku należy się bez względu na płeć... gorszy dzień? :P dzięki za tutoriale ;) na pewno przydadzą się na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 Starcilem stare konto, ale dla tej pracy zalozylem nowe. Po pierwsze primero - praca jest bardzo dobra. Po drugie primero - niektorzy ludzie nie rozumieja stylizacji i konwencji - Twoja praca jest w pelni spojna tak podwzgledem modelu, jak i malowania i animacji. Jako calosc jest to pelno prawne profesjonalne dzielo 3D. Po prostu swietne. PS. Nie wszystko musi byc fotoreal albo ala Disnay, trzeba patrzec szerzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michax56 Napisano 31 Maj 2016 Share Napisano 31 Maj 2016 Przyjemna postac, szczegolnie na szkicu. Czuc klimat Burtona. 3d wersja troche stracila unikalnych elementow widocznych na koncepcie. Usta stracily swoj ksztal i material nie ma wilgotnego/szminkowego speculara jak na szkicu. Rzesy chyba tez troche wieksze wyszly niz planowo. Dla testu skupil bym sie na zrobieniu czystej malowanej tekstury zamiast opierac sie na plastikowym shaderze. A jezeli chcialas sprobowac jak wszystko bedzie wygladalo z phong shaderem, polecam podpiecie Sub Surface Scattering. Na podstawie animacji i statycznych zdjec wyglada na to ze troche sie nasiedzialas nad rigiem. Bardzo solidny poczatek. W nastepnych krokach popracowal bym nad bardziej czytelna ekspresja usmiechu (bardzo trudne zadanie). Animacji samej w sobie nie oceniam bo odbieram ja jako demo poszczegolnych rig systemow w postaci. Chetnie zobaczyl bym screenshoty samych kosc i poszczegolnych systemow, ktore uzylas dla ciala i twarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midnajt Napisano 31 Maj 2016 Autor Share Napisano 31 Maj 2016 Przyjemna postac, szczegolnie na szkicu. Czuc klimat Burtona. 3d wersja troche stracila unikalnych elementow widocznych na koncepcie. Usta stracily swoj ksztal i material nie ma wilgotnego/szminkowego speculara jak na szkicu. Rzesy chyba tez troche wieksze wyszly niz planowo. Dla testu skupil bym sie na zrobieniu czystej malowanej tekstury zamiast opierac sie na plastikowym shaderze. A jezeli chcialas sprobowac jak wszystko bedzie wygladalo z phong shaderem, polecam podpiecie Sub Surface Scattering. Na podstawie animacji i statycznych zdjec wyglada na to ze troche sie nasiedzialas nad rigiem. Bardzo solidny poczatek. W nastepnych krokach popracowal bym nad bardziej czytelna ekspresja usmiechu (bardzo trudne zadanie). Animacji samej w sobie nie oceniam bo odbieram ja jako demo poszczegolnych rig systemow w postaci. Chetnie zobaczyl bym screenshoty samych kosc i poszczegolnych systemow, ktore uzylas dla ciala i twarzy. Tim Burton jak najbardziej :D uwielbiam jego styl... Właśnie z odwzorowaniem własnych pomysłów mam problem, podczas tworzenia cały czas coś bym jeszcze zmieniała :) to mój pierwszy rig twarzy i nie jestem z niego zadowolona, próbowałam różnych metod, ostatecznie jest to połączenie tradycyjnego szkieletu i blendshape'ów, no i lattice deformer na brwi... Reszta szkieletu jest przewidywalna - ramiona IK\FK, nogi IK + reverse foot. Dzięki za radę, popróbuję z Sub Surface Scatteringiem ;) szczerze mówiąc nie przyłożyłam zbyt dużej uwagi do tekstur :( zamęczyłam ten projekt już samym szkieletem... a jednak to modelowanie i riggowanie sprawia mi najwięcej frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midnajt Napisano 31 Maj 2016 Autor Share Napisano 31 Maj 2016 Świetna! Trochę szkoda, że przy animacji głowy i rąk twarz pozostaje nieruchoma z szeroko otwartymi oczami, ale to zrozumiałe przy takim "demie". Animacja robi wrażenie i jest bardzo płynna. Kiedy short? :) hehe, short już był! co prawda nie z tym modelem... w zeszłym roku broniłam się animowanym bardzo krótkim metrażem :) z Cichą planuję jeszcze coś począć ale to w bardziej odległej przyszłości... dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 1 Czerwiec 2016 Share Napisano 1 Czerwiec 2016 nie szkodzi Blinq- o animacji wiesz wlasciwie tyle samo co kolega, czyli nic, wiec mozesz sie wypowiadac :-) Zdaję sobie sprawę, że nic nie wiem o animacji ;) Właśnie dlatego jestem na tym forum - żeby się uczyć i słuchać krytyki. Nie tylko od mega profesjonalistów ale i od zwykłych noobów takich jak ja ;) Wydaje mi się, że sporo osób myśli podobnie inaczej forum trochę by nie miało sensu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agdybybyl Napisano 1 Czerwiec 2016 Share Napisano 1 Czerwiec 2016 Jeżu...!!!.... jak ja bym chciał coś umieć... jak wszyscy tutaj....!!!... a tak to tylko sobie popatrzę i nawet nie bardzo wiem o czym mówicie....:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi