Napisano 15 Marzec 20196 l Autor W końcu udało mi się ukończyć ten model: Na koniec link do sklepu(jak by ktoś miał za dużo pieniędzy ;) ): https://skfb.ly/6IAoy
Napisano 15 Marzec 20196 l O, to jest takie piękne. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi potrzebny taki model, żebym mógł go kupić. Powodzenia!
Napisano 3 Kwiecień 20195 l dobre. Chcesz to pokazać tylko w takiej formie? Nie każdy art director zrozumie, że to tylko shader.
Napisano 3 Kwiecień 20195 l Autor dobre. Chcesz to pokazać tylko w takiej formie? Nie każdy art director zrozumie, że to tylko shader. Myślałem, że to raczej oczywiste, ale może i masz rację
Napisano 5 Kwiecień 20195 l Spoko robota. Trochę chyba przegiąłeś z czworobocznym grzbietu. Może i sam mięsień tak wygląda ale na ciele, jak już dochodzą inne rzeczy to aż tak zdefiniowany to on nie jest. Przynajmniej ja nie mogę nic podobnego odnaleźć teraz, jak szukam sobie fotek pleców. Może trochę delikatnie ale to jak plecy są na maksa spięte - ramiona ściągnięte do tyłu. Ciężko znaleźć ten mięsień w takie formie jak zaprezentowałeś, na czymś innym niż rysunek anatomiczny.
Napisano 5 Kwiecień 20195 l Autor Spoko robota. Trochę chyba przegiąłeś z czworobocznym grzbietu. Może i sam mięsień tak wygląda ale na ciele, jak już dochodzą inne rzeczy to aż tak zdefiniowany to on nie jest. Przynajmniej ja nie mogę nic podobnego odnaleźć teraz, jak szukam sobie fotek pleców. Może trochę delikatnie ale to jak plecy są na maksa spięte - ramiona ściągnięte do tyłu. Ciężko znaleźć ten mięsień w takie formie jak zaprezentowałeś, na czymś innym niż rysunek anatomiczny. Dzięki. Postaram się poprawić ten element
Napisano 10 Kwiecień 20195 l zaczyna się nieźle - tętnica na udzie zwraca uwagę i zapowiada szczegółowy model ;)
Napisano 16 Kwiecień 20195 l Autor Zaczynam nowy projekt w blenderku. Wstępna kompozycja. Teraz biorę się za modelowanie i teksturowanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto