Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie.

 

Zapraszam do oceniania.

 

13503035_1732998536982113_3798799048693749196_o.jpg

 

13584745_1732998566982110_190372417453479082_o.jpg

 

13522919_1732998656982101_2696853483713822393_o.jpg

 

13558648_1732998620315438_2284347730466722666_o.jpg

 

13580608_1732998643648769_2908862293363439121_o.jpg

 

4d7c7940210649.577607934ae43.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Witaj,

1,2 i 5 fajnie się prezentują. Dorzuciłbym tylko korektę perspektywy (Tilt-shift) na każdym ujęciu z poziomu człowieka. W jedynce trochę więcej nieba :-) Duży plus za Blendera.

Edytowane przez MRay
Napisano

Powinieneś też zróżnicować trawę. Obecnie wszystkie źdźbła są tego samego koloru i wysokości chyba też jeżeli dobrze widzę. Trawa jest dość mocno przypadkowa w swojej wielkości barwie itp. Dodatkowo warto dodać inne rośliny jak "mlecze", koniczynę, małe kwiatki, itd. dodaje to "mięsa"

Napisano

Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe". ;)

Napisano

A na czym tą ilość vertexów renderowałeś? i tak z ciekawości ile pamieć było potrzebne do renderowania?

A po za tym fajnie wyszło, chodź mnie bardzo rażą takie wklejki z PS, to wiem ze archi to uwielbiają. Chenie bym zobaczył co ci zeszło prosto z Blendera :)

Napisano

Podłączam się pod prośbę @groha. @Shomps wrzuciłbyś 'raw render' z Blendera? :) BTW. ile zajęło Ci wymodelowanie/oteksturowanie całości? Pozdrawiam PS. Zapomniałem napisać, że całość wyszła bardzo fajnie!

Napisano

Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu.

 

Rawik.jpg

Napisano

Hej ;)

 

Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału.

 

W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz.

 

W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności