Napisano 1 Lipiec 20168 l Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie. Zapraszam do oceniania. Pozdrawiam.
Napisano 1 Lipiec 20168 l Witaj, 1,2 i 5 fajnie się prezentują. Dorzuciłbym tylko korektę perspektywy (Tilt-shift) na każdym ujęciu z poziomu człowieka. W jedynce trochę więcej nieba :-) Duży plus za Blendera. Edytowane 1 Lipiec 20168 l przez MRay
Napisano 9 Lipiec 20168 l Powinieneś też zróżnicować trawę. Obecnie wszystkie źdźbła są tego samego koloru i wysokości chyba też jeżeli dobrze widzę. Trawa jest dość mocno przypadkowa w swojej wielkości barwie itp. Dodatkowo warto dodać inne rośliny jak "mlecze", koniczynę, małe kwiatki, itd. dodaje to "mięsa"
Napisano 10 Lipiec 20168 l Autor Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe". ;)
Napisano 26 Listopad 20168 l A na czym tą ilość vertexów renderowałeś? i tak z ciekawości ile pamieć było potrzebne do renderowania? A po za tym fajnie wyszło, chodź mnie bardzo rażą takie wklejki z PS, to wiem ze archi to uwielbiają. Chenie bym zobaczył co ci zeszło prosto z Blendera :)
Napisano 26 Listopad 20168 l Podłączam się pod prośbę @groha. @Shomps wrzuciłbyś 'raw render' z Blendera? :) BTW. ile zajęło Ci wymodelowanie/oteksturowanie całości? Pozdrawiam PS. Zapomniałem napisać, że całość wyszła bardzo fajnie!
Napisano 14 Grudzień 20168 l Autor Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu.
Napisano 14 Grudzień 20168 l Hej ;) Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału. W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz. W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam :) - - - Połączono posty - - - Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p
Napisano 14 Grudzień 20168 l Dzięki za raw render :) Dobra podstawka do postpro, które zrobiłeś zawodowo!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto