Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie.

 

Zapraszam do oceniania.

 

13503035_1732998536982113_3798799048693749196_o.jpg

 

13584745_1732998566982110_190372417453479082_o.jpg

 

13522919_1732998656982101_2696853483713822393_o.jpg

 

13558648_1732998620315438_2284347730466722666_o.jpg

 

13580608_1732998643648769_2908862293363439121_o.jpg

 

4d7c7940210649.577607934ae43.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

1,2 i 5 fajnie się prezentują. Dorzuciłbym tylko korektę perspektywy (Tilt-shift) na każdym ujęciu z poziomu człowieka. W jedynce trochę więcej nieba :-) Duży plus za Blendera.

Edytowane przez MRay

Napisano

Powinieneś też zróżnicować trawę. Obecnie wszystkie źdźbła są tego samego koloru i wysokości chyba też jeżeli dobrze widzę. Trawa jest dość mocno przypadkowa w swojej wielkości barwie itp. Dodatkowo warto dodać inne rośliny jak "mlecze", koniczynę, małe kwiatki, itd. dodaje to "mięsa"

Napisano
  • Autor

Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe". ;)

Napisano

A na czym tą ilość vertexów renderowałeś? i tak z ciekawości ile pamieć było potrzebne do renderowania?

A po za tym fajnie wyszło, chodź mnie bardzo rażą takie wklejki z PS, to wiem ze archi to uwielbiają. Chenie bym zobaczył co ci zeszło prosto z Blendera :)

Napisano

Podłączam się pod prośbę @groha. @Shomps wrzuciłbyś 'raw render' z Blendera? :) BTW. ile zajęło Ci wymodelowanie/oteksturowanie całości? Pozdrawiam PS. Zapomniałem napisać, że całość wyszła bardzo fajnie!

Napisano
  • Autor

Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu.

 

Rawik.jpg

Napisano

Hej ;)

 

Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału.

 

W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz.

 

W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności