Shomps Napisano 1 Lipiec 2016 Share Napisano 1 Lipiec 2016 Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie. Zapraszam do oceniania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRay Napisano 1 Lipiec 2016 Share Napisano 1 Lipiec 2016 (edytowane) Witaj, 1,2 i 5 fajnie się prezentują. Dorzuciłbym tylko korektę perspektywy (Tilt-shift) na każdym ujęciu z poziomu człowieka. W jedynce trochę więcej nieba :-) Duży plus za Blendera. Edytowane 1 Lipiec 2016 przez MRay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasior Napisano 9 Lipiec 2016 Share Napisano 9 Lipiec 2016 Powinieneś też zróżnicować trawę. Obecnie wszystkie źdźbła są tego samego koloru i wysokości chyba też jeżeli dobrze widzę. Trawa jest dość mocno przypadkowa w swojej wielkości barwie itp. Dodatkowo warto dodać inne rośliny jak "mlecze", koniczynę, małe kwiatki, itd. dodaje to "mięsa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shomps Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2016 Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasior Napisano 11 Lipiec 2016 Share Napisano 11 Lipiec 2016 Wiadomo, "nasz klient nasz Pannnn" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groh Napisano 26 Listopad 2016 Share Napisano 26 Listopad 2016 A na czym tą ilość vertexów renderowałeś? i tak z ciekawości ile pamieć było potrzebne do renderowania? A po za tym fajnie wyszło, chodź mnie bardzo rażą takie wklejki z PS, to wiem ze archi to uwielbiają. Chenie bym zobaczył co ci zeszło prosto z Blendera :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazejbobek Napisano 26 Listopad 2016 Share Napisano 26 Listopad 2016 Podłączam się pod prośbę @groha. @Shomps wrzuciłbyś 'raw render' z Blendera? :) BTW. ile zajęło Ci wymodelowanie/oteksturowanie całości? Pozdrawiam PS. Zapomniałem napisać, że całość wyszła bardzo fajnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shomps Napisano 14 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2016 Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nCar Napisano 14 Grudzień 2016 Share Napisano 14 Grudzień 2016 Hej ;) Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału. W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz. W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam :) - - - Połączono posty - - - Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazejbobek Napisano 14 Grudzień 2016 Share Napisano 14 Grudzień 2016 Dzięki za raw render :) Dobra podstawka do postpro, które zrobiłeś zawodowo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się