Pleszer Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 Siema zamieniłem kartę nvidia quadro k600 na quadro M4000 nie widzę różnicy w wydajności viewportu - czy to normalne ? :(
vandam Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 w dużych scenach powinieneś odczuć wyraźną poprawę, ale nie spodziewaj się skoku wydajności rzędu 200+%
Pleszer Napisano 21 Lipiec 2016 Autor Napisano 21 Lipiec 2016 właśnie chodzi o to, że nie widzę żadnej różnicy - przy 2mil polys muli tak samo
vandam Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 coś masz w takim razie nie tak - 1) ze sterownikami/systemem 2) sceną. 2mln poli to na integra ogarnie.
Maciek Jutrzenka Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 właśnie chodzi o to, że nie widzę żadnej różnicy - przy 2mil polys muli tak samo wait what? mój laptop za 2500zł do oglądania filmów i5 z intergra bez karty. ogarnia płynnie sceny do 4-6 milionów w blenderze gdzie viewport jest słaby jak barszcz.
diabelt Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 Masz chyba 13 lat, jak więcej to współczuję. wait what? mój laptop za 2500zł do oglądania filmów i5 z intergra bez karty. ogarnia płynnie sceny do 4-6 milionów w blenderze gdzie viewport jest słaby jak barszcz.
skalpel3d Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 Ile razy na forum było poruszany temat ze quadro średnio sobie daj rade w viewportach softów 3D a juz szczególnie niczym nie potrafią błysnąć w 3ds maxie Maciek twój laptop dawno juz jest wart ze 300 pln bo ja tą śpiewkę słyszę dobrze ponad rok :)
vandam Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 Masz chyba 13 lat, jak więcej to współczuję. serio? integry sobie potrafią poradzić z modelami kilka kk poly bez problemu.
vandam Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 (edytowane) Ile razy na forum było poruszany temat ze quadro średnio sobie daj rade w viewportach softów 3D a juz szczególnie niczym nie potrafią błysnąć w 3ds maxie Maciek twój laptop dawno juz jest wart ze 300 pln bo ja tą śpiewkę słyszę dobrze ponad rok :) Pokaż sytuację w której karta profesjonalna (nawet w 3ds) radzi sobie gorzej od jej odpowiednika Radeon/Geforce to stawiam czteropak. Głupio zrobił, kupując m4000 (pewnie za jakieś 4k+), ale ta karta będzie działała tak samo jak każda inna. Przestańcie pierniczyć o "średnim radzeniu sobie" kart profesjonalnych w maxie. Albo wrzucać testy, albo koniec tematu. Edytowane 21 Lipiec 2016 przez vandam
diabelt Napisano 22 Lipiec 2016 Napisano 22 Lipiec 2016 serio? integry sobie potrafią poradzić z modelami kilka kk poly bez problemu. Nie chodzi o wydajność...Tylko pisanie o blęderze w wątkach o maxie.
Pleszer Napisano 22 Lipiec 2016 Autor Napisano 22 Lipiec 2016 (edytowane) nom, mieliśmy na firmie szybką inicjatywę, to nie było czasu z wyborem- co byście polecali zamiast tego quadro (karty do gier ?) Generalnie to już sprawdziłem ilość poligonów (wyświetlanych lini) nie jest kluczowa, 10 fps pojawia się gdy wczytam np. 100 objektów, każdy z inną bitmapą, materiałem RAM 32 GB - może jest za wolny ? Po serii ekperymentów, na dzisiaj uważam, że jest to problem architektury programu :( Edytowane 22 Lipiec 2016 przez Pleszer
skalpel3d Napisano 22 Lipiec 2016 Napisano 22 Lipiec 2016 Pleszer jeśli do samej pracy z viewportami maxa i czasami rt to spokojnie wystarczy gtx 1070 lub przy wyższym budżecie gtx 1080 Na grafice quadro miałem ten sam problem pod c4d i pod speedtree. Dwa wyświetlenie wszystkich tekstur w scenie nawet na super tytanach może je przytkać pytanie ile wazą tekstury :)
Pleszer Napisano 22 Lipiec 2016 Autor Napisano 22 Lipiec 2016 bitmapy do 30 kB :P tylko jest ich dużo, robię wizki np. salonów kosmetycznych, jak wrzucam kolejne stoły po 100, 200 produktów to praca nad projektem salonu staje się praktycznie niemożliwa, póki nie powyłączam tych obiektów np. xref'ami ręce mi opadają :D ;P a może ja potrzebuję jakiegoś mega dysku :P
Maciek Jutrzenka Napisano 22 Lipiec 2016 Napisano 22 Lipiec 2016 Nie chodzi o wydajność...Tylko pisanie o blęderze w wątkach o maxie. ściana chyba niezałapałeś metafory... Max ma dużo bardziej wydajny viewport niż blender :) więc jeżeli ja na integrze w blenderze mam tą samą wydajność co on w maxie na quadro za kilka tyś to coś jest nie teges. - - - Połączono posty - - - Ile razy na forum było poruszany temat ze quadro średnio sobie daj rade w viewportach softów 3D a juz szczególnie niczym nie potrafią błysnąć w 3ds maxie Maciek twój laptop dawno juz jest wart ze 300 pln bo ja tą śpiewkę słyszę dobrze ponad rok :) nawet gorzej xD bo ja go kupiłem z 3 lata temu i5 3210M... mówię generalnie w momencie kupowania apropo ceny.
diabelt Napisano 22 Lipiec 2016 Napisano 22 Lipiec 2016 ściana chyba niezałapałeś metafory... Max ma dużo bardziej wydajny viewport niż blender :) więc jeżeli ja na integrze w blenderze mam tą samą wydajność co on w maxie na quadro za kilka tyś to coś jest nie teges. A co ma viewport w blenderze wspólnego z maxem.Blender to OpenGL a max directx...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się