Skocz do zawartości

scena i postacie 3d: szachy na szynach


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"Grdykie" ma jakąś wystającą strasznie, włosom przydałoby się ciut pracy. Poza jakoś sztywno wygląda ale może to dlatego że nie ma cieni. No i shadery, shadery, shadery.

 

Bardzo ładnie Ci się praca rozwija- oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietny model? prosze ze mnie nie kpic. staram sie, ale nie wychodzi.

RK, to jest jeszcze niepoteksturowane, dlatego wlosy takie.

jaki shader na takie cos jest najlepszy?

postaram sie poprawis stopy, grdyke i koc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shader- nie wiem, nie znam maxa. Coś co nie dawałoby takich martwych, czarnych cieni na skórze (chociaż pewnie da się to też oświetleniem załatwić). Napewno ktoś tu będzie mógł poradzić- maxowców sporo na forum :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ziomus jestes czarujacy.

to jest mieszanka mojej glowy z glowa pewnej koreanki, bo akurat nie mialam lepszych referek pod reka, przy czym nos jest bardziej moj. mam po ojcu, jego wina. do tego oczywiscie dochodzi pewna nieudolosc w modelingu.

no sproboje poprawic.

yamakasi nie mam brazila, tylko scanline. czy w scanlinie tez sie jakos da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstepne teksturki. oswietlenie prowizoryczne. fald jeszcze nie ma, chyba zrobie calkiem na koncu, jak juz beda obie postacie siedzialy.

bede wdzieczna za wszelkie rady.

 

acha, mam jeszcze taki problem:

zeby wlosy (opacity map) dawaly odpowiednie cienie, musze miec cien typu "advanced raytraced". to zuzywa dosc duzo czasu przy renderingo, dlatego chcialabym ograniczyc takie cienie tylko do okolicy blisko obu postaci, a gdzie indziej dac albo shadow map, albo wogle bez cieni. jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, przesadzasz dziadku, model jeszcze idzie zdzierżyć, sęk w tym że jest fatalnie sprzedany przez kuriozalne tekstury i zupełnie nie przemyślane światło.

 

Tylko teraz chciałbym podkreślić że jest naprawdę dużo lepiej w stosunku do pierwszego obrazka, ale hmmm, w sumie jakby to sprzedać odpowiednio to pracę można by uznać za skończoną (bo takie przeciąganie w nieskończoność pracą nie służy)... Cięgi będą potem, ale trzeba je po prostu przetrawić na progres w przyszłości.

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotham, mowisz ze jakby to sprzedac odpowiednio to by bylo skonczone. problem polega na tym ze ja nie jestem w stanie tego odpowiednio sprzedac. jeszcze nigdy w zyciu nie udalo mi sie zrobic pracy technicznie dobrej, wyglada na to ze i tym razem tez sie nie uda, ale trudno. mimo to jednak bym chciala skonczyc tak zeby to bylo przynajmniej srednie, a nie zeby ludzie mowili ze twarz koszmarna i leb jak kon. a poki mnie nikt nie goni to mam czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tam wolal zrobic buzie od nowa, niz poprawiac obecna. nie chodzi tu o to, ze ta jest beznadziejna... po prostu jest niedobra.

wydaje mi sie, ze predzej zauwazysz dana nieprawidlowosc przy 3 modelu niz jakbys miala walkowac ciagle ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marudzisz, zmień podejście... Podejdź kompleksowo do problemu, jesteś kobietką, pewnie się malujesz znasz szereg zasad na co zwracać uwagę co jest ładne.... To wykorzystaj to. Pod spodem podpowiedź (niestety robiona na bardzo szybko) w którą stronę myślę że warto by iść.... Mam nadzieje że się nie obrazisz.

 

Dobra ja wracam do swoich zabawek.

 

 

Pozdrawiam,

 

 

forumhelp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow Gotham! Zupełnie jak w serialu "Powrót do edenu"

- wersja1 = po krokodylu

- Twoja wersja = po interwencji chirurga Dana Marschala ;)

 

Aniu C - nie załamuj się dziewczyno, bo wpadniesz w depresję jak ta Pani z reklamy. Kontynuuj ciekawie zapowiadającą się pracę...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darkelf, ja ta buzia juz drugi raz od nowa zrobilam, mysle ze trzeci raz tego tez nie uratuje.

gotham, ja sie nigdy nie obrazam, dzieki za interwencje chirurgiczna. zreszta ja sie nie maluje bo mi szkoda czasu, teraz widze ze to pewnie blad.

 

dziekuje wszystkim za komentarze, sproboje cos z tym zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem sam model jest zupełnie wystarczający i dobrze zrobiony, nie zawsze trzeba trzymać się schematu że to musi być tu a to tu bo każdy by wyglądał tak samo a każdy wygląda inaczej, jedyne nad czym warto by popracować to oświetlenie i texturki, co do oświetlenia to teraz nie trzeba się męczyć robią to za nas systemy renderujące takie jak vray brazil finalrender itp(polecam vray) co do texturek to warto osobno robić bump mape i osobno bitmape jakiś szkielet może być wspolny i przy bump trzeba uwypuklić wszelkie drobne fałdki i rysy a przy bit wszelkie przebarwienia i w żadnym wypadku nie używać jaskrawych kolorów dodam jeszcze że dobrze robić to w dużym formacie nie jakieś 600 na 400 :)

 

jestem tylko nędznym amatorzynom jak by co :)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej tą teksturkę na ręku trzeba koniecznie zmienic, bo dziewczyna wygląda jakby była trędowata... Jakieś szramy, jakieś ropnie na łokciu...

straszne to jest...

Ale sama postac nie jest zła (chociaż nad twarzą bym popracował, naprawde nie tak znowu wiele jej potrzeba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności