Sebazx6r Napisano 5 Wrzesień 2016 Napisano 5 Wrzesień 2016 (edytowane) Zrobiłem w końcu lowpoly starego sculptu w celu szlifowania textur bakowania do lowPoly. Soft: Zbrush, Maya, Substance Painter/iray. I siateczki z viewportu: Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez Sebazx6r
Graft Napisano 24 Wrzesień 2016 Napisano 24 Wrzesień 2016 proporcje leza strasznie Krytyka na temat proporcji jakoś nigdy mnie nie przekonuje :P
marekkonieczny Napisano 24 Wrzesień 2016 Napisano 24 Wrzesień 2016 Jak dla mnie fajne materiały zwłaszcza tego "skafandra" czy co to jest. Reszta jakoś nie przypadła mi do gustu. Ale i tak zazdroszczę talentu :) Pozdrawiam
Sebazx6r Napisano 24 Wrzesień 2016 Autor Napisano 24 Wrzesień 2016 (edytowane) proporcje leza strasznie Polemizowałbym, choć sculpt który posłużył do LP jest stary. Wrzuce potem widok z orto. Najbardziej mi sie nie podoab okolica miednicy ale już nei chciał nic poprawiac tylko pociwczyc LP. Tu chyba ma dłuższe przedramiona. Data sculptu. 30-09-14 [video=youtube_share;otZ9HYgKFzU] Ale i tak zazdroszczę talentu :) Żaden talen ;). Żaden też ze mnie designer wyszło jak wyszło. Jestem w miarę zadowolony jako ,że sculpt leżal chyba z rok jak nie 2 na dysku ja postanowiłem go odkurzyć do Low Poly. trochę rzeczy bym zmienił ale nie jest źle. Ogólnie dziękuję za komentarze nawet te negatywne bo są motoryką do dalszego działania. Myślałem ,że spłynie po modelu jak po kaczce i nikt się już nei odezwie. Edytowane 24 Wrzesień 2016 przez Sebazx6r
Volatile-Vertex Napisano 25 Wrzesień 2016 Napisano 25 Wrzesień 2016 Spoko ci to wyszło co do krytyki czy uwag to mam dwie zrobił bym mu inne spodnie tzn luźniejsze tzw "overalls" i dodał źdźbło trawy/zboża w zęby w końcu to redneck ;)
blazejbobek Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 Jestem na tak :) Rozudowałbym maskę i "zbroję", ponieważ te 2 elementy najbardziej mi się podobają :)
pbcg Napisano 27 Wrzesień 2016 Napisano 27 Wrzesień 2016 Witam Mnie się podoba, jak wspomniał Graft różni ludzie mają różne proporcje.
Rekomendowane odpowiedzi