Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zrobiłem w końcu lowpoly starego sculptu w celu szlifowania textur bakowania do lowPoly.

Soft: Zbrush, Maya, Substance Painter/iray.

 

 

 

attachment.php?attachmentid=515070

 

 

FjUrTxr.jpg

 

 

vK2a6UT.jpg

 

I siateczki z viewportu:

zNaVdyy.jpg

EjPf0ce.jpg

 

uJG5vxv.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
proporcje leza strasznie

 

Polemizowałbym, choć sculpt który posłużył do LP jest stary. Wrzuce potem widok z orto. Najbardziej mi sie nie podoab okolica miednicy ale już nei chciał nic poprawiac tylko pociwczyc LP.

 

Tu chyba ma dłuższe przedramiona.

Data sculptu. 30-09-14

[video=youtube_share;otZ9HYgKFzU]

 

JAStg4D.jpg

 

Ale i tak zazdroszczę talentu :)

 

Żaden talen ;). Żaden też ze mnie designer wyszło jak wyszło. Jestem w miarę zadowolony jako ,że sculpt leżal chyba z rok jak nie 2 na dysku ja postanowiłem go odkurzyć do Low Poly. trochę rzeczy bym zmienił ale nie jest źle.

 

Ogólnie dziękuję za komentarze nawet te negatywne bo są motoryką do dalszego działania. Myślałem ,że spłynie po modelu jak po kaczce i nikt się już nei odezwie.

Edytowane przez Sebazx6r



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności