taki Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 Witam, czy jest możliwość (pracuję w 3dsmax) przerobić bump na normal map? I drugie pytanie, jak się skanuje obiekty w rzeczywistości tak by przerzucić je do komputera? Wiem, że to może trochę naiwne ale czy da się to zrobić "domowym" sposobem? O to wszystko pytam pod kątem UE. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi
rice Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 1. xnormal, crazybump itp. 2. wydaje mi się że widziałem gdzieś ktoś skanował kinectem albo kilkoma kamerkami sony eye od ps.
asdf Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 1 Darmowy awesomebump, platny Knald. 2 Możesz spróbować Remake (dawniej Memento) https://remake.autodesk.com/about kamyk telefonem
Dynamico Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 Jest też darmowy filtr Nvidia do Photoshop. https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop
HubertP Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 (edited) http://zhuoliang.me/meshrecon.html Tyle, że trzeba mieć te beznadziejne karty nvidi :) Albo 123D Catch (ale trzeba się liczyć z tym, że nie wyjdzie model tylko śliskie kluski). Kiedyś była nie komercyjna, ucięta wersja programu firmy acute3d, która ponoć stanowi rdzeń 123d, ale potem się z tego wycofali. Szkoda bo była 100000... razy lepsza od 123d. Edited September 10, 2016 by HubertP
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now