taki Napisano 9 Wrzesień 2016 Napisano 9 Wrzesień 2016 Witam, czy jest możliwość (pracuję w 3dsmax) przerobić bump na normal map? I drugie pytanie, jak się skanuje obiekty w rzeczywistości tak by przerzucić je do komputera? Wiem, że to może trochę naiwne ale czy da się to zrobić "domowym" sposobem? O to wszystko pytam pod kątem UE. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi
rice Napisano 9 Wrzesień 2016 Napisano 9 Wrzesień 2016 1. xnormal, crazybump itp. 2. wydaje mi się że widziałem gdzieś ktoś skanował kinectem albo kilkoma kamerkami sony eye od ps.
asdf Napisano 9 Wrzesień 2016 Napisano 9 Wrzesień 2016 1 Darmowy awesomebump, platny Knald. 2 Możesz spróbować Remake (dawniej Memento) https://remake.autodesk.com/about kamyk telefonem
Dynamico Napisano 10 Wrzesień 2016 Napisano 10 Wrzesień 2016 Jest też darmowy filtr Nvidia do Photoshop. https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop
HubertP Napisano 10 Wrzesień 2016 Napisano 10 Wrzesień 2016 (edytowane) http://zhuoliang.me/meshrecon.html Tyle, że trzeba mieć te beznadziejne karty nvidi :) Albo 123D Catch (ale trzeba się liczyć z tym, że nie wyjdzie model tylko śliskie kluski). Kiedyś była nie komercyjna, ucięta wersja programu firmy acute3d, która ponoć stanowi rdzeń 123d, ale potem się z tego wycofali. Szkoda bo była 100000... razy lepsza od 123d. Edytowane 10 Wrzesień 2016 przez HubertP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się