Napisano 9 Wrzesień 20168 l Witam, czy jest możliwość (pracuję w 3dsmax) przerobić bump na normal map? I drugie pytanie, jak się skanuje obiekty w rzeczywistości tak by przerzucić je do komputera? Wiem, że to może trochę naiwne ale czy da się to zrobić "domowym" sposobem? O to wszystko pytam pod kątem UE. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi
Napisano 9 Wrzesień 20168 l 1. xnormal, crazybump itp. 2. wydaje mi się że widziałem gdzieś ktoś skanował kinectem albo kilkoma kamerkami sony eye od ps.
Napisano 9 Wrzesień 20168 l 1 Darmowy awesomebump, platny Knald. 2 Możesz spróbować Remake (dawniej Memento) https://remake.autodesk.com/about kamyk telefonem
Napisano 10 Wrzesień 20168 l Jest też darmowy filtr Nvidia do Photoshop. https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop
Napisano 10 Wrzesień 20168 l http://zhuoliang.me/meshrecon.html Tyle, że trzeba mieć te beznadziejne karty nvidi :) Albo 123D Catch (ale trzeba się liczyć z tym, że nie wyjdzie model tylko śliskie kluski). Kiedyś była nie komercyjna, ucięta wersja programu firmy acute3d, która ponoć stanowi rdzeń 123d, ale potem się z tego wycofali. Szkoda bo była 100000... razy lepsza od 123d. Edytowane 10 Wrzesień 20168 l przez HubertP
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto