Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim,

 

chciałbym zapytać, co sądzicie o zależności pomiędzy posługiwaniem się Blenderem, a szukaniem stałej pracy w studiu. Czy pomimo iż uwielbiam Blendera, czuję się w nim najbardziej komfortowo, to koniecznością będzie przeniesienie się np. do Mai, w przypadku jeżeli chcę znaleźć pracę stałą w Warszawie? Czy to są standardy korporacyjne, których nie da się przeskoczyć i nawet, jeżeli jakiś blenderowiec osiągnie takie same efekty w swoich pracach, to pracodawca nie będzie w stanie go przyjąć?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Swojego czasu kiedyś ziomek w platigu wbił się jako jedyny na stanowisku cinemy ale tydzień później robił już na mayce :D

 

Czyli zapewne można zostać przyjętym na podstawie wysokiej jakości prac, ale tak czy inaczej skończy się na przeniesieniu do innego softu. ;)

Napisano

U nas (w Badibadi) są i byli modelarze blenderowi.

Ale od momentu jak model trafi w młyn pipeline'u do Mayi, to z powrotem jest ciężej.

Napisano
Swojego czasu kiedyś ziomek w platigu wbił się jako jedyny na stanowisku cinemy ale tydzień później robił już na mayce :D

 

Akurat w dziale "reklamy mniejszej" to właśnie Cinema przez długi czas była podstawowym softem. A jeśli chodzi o Blendera to jeden człowiek właśnie wtym dziale regularnie wszystko modeluje w Blenderze.

Napisano

Zależy od branży i specjalizacji.

Jako modeler nie powinieneś mieć problemów w wiekszosci warszawskich firm. Wypuszczasz obj/fbx i po sprawie.

Generalista, ogarniajacy taski od a do z, też nie powinno być problemu ale musisz to udowodnić teczką prac.

W gamedevie mobilnym spore szanse.

W gamedevie AAA powiedziałbym 50-50, zależy od firmy. Jak będziesz ogarniał bardzo dobrze zbrusza i coś do teksturowania, to tam gdzie mają mieszany pipeline nie powinno być problemu.

Przy animacjach bankowa przesiadka na majke i ewentualnie motion builder.

Przy motion designie cinema staje się standardem.

Symulacje i TD wiadomo - hudy, maja.

W archwizie się nie orientuje ale zakładam że tam 3dsmax jest standardem.

Edytowane przez Monio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności