groch Napisano 3 Grudzień 2016 Share Napisano 3 Grudzień 2016 Cześć wszystkim, chciałbym zapytać, co sądzicie o zależności pomiędzy posługiwaniem się Blenderem, a szukaniem stałej pracy w studiu. Czy pomimo iż uwielbiam Blendera, czuję się w nim najbardziej komfortowo, to koniecznością będzie przeniesienie się np. do Mai, w przypadku jeżeli chcę znaleźć pracę stałą w Warszawie? Czy to są standardy korporacyjne, których nie da się przeskoczyć i nawet, jeżeli jakiś blenderowiec osiągnie takie same efekty w swoich pracach, to pracodawca nie będzie w stanie go przyjąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Grudzień 2016 Share Napisano 3 Grudzień 2016 Swojego czasu kiedyś ziomek w platigu wbił się jako jedyny na stanowisku cinemy ale tydzień później robił już na mayce :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groch Napisano 3 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2016 Swojego czasu kiedyś ziomek w platigu wbił się jako jedyny na stanowisku cinemy ale tydzień później robił już na mayce :D Czyli zapewne można zostać przyjętym na podstawie wysokiej jakości prac, ale tak czy inaczej skończy się na przeniesieniu do innego softu. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Grudzień 2016 Share Napisano 3 Grudzień 2016 też w sumie zależy czym się zajmujesz wszystko zależy od tego jak bardzo kolidujesz z pipelinem/workflowem studia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
praetorian Napisano 3 Grudzień 2016 Share Napisano 3 Grudzień 2016 U nas (w Badibadi) są i byli modelarze blenderowi. Ale od momentu jak model trafi w młyn pipeline'u do Mayi, to z powrotem jest ciężej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 5 Grudzień 2016 Share Napisano 5 Grudzień 2016 Swojego czasu kiedyś ziomek w platigu wbił się jako jedyny na stanowisku cinemy ale tydzień później robił już na mayce :D Akurat w dziale "reklamy mniejszej" to właśnie Cinema przez długi czas była podstawowym softem. A jeśli chodzi o Blendera to jeden człowiek właśnie wtym dziale regularnie wszystko modeluje w Blenderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D Creator Napisano 5 Grudzień 2016 Share Napisano 5 Grudzień 2016 Słusznie, to jest bardo istotna kwestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 5 Grudzień 2016 Share Napisano 5 Grudzień 2016 (edytowane) Zależy od branży i specjalizacji. Jako modeler nie powinieneś mieć problemów w wiekszosci warszawskich firm. Wypuszczasz obj/fbx i po sprawie. Generalista, ogarniajacy taski od a do z, też nie powinno być problemu ale musisz to udowodnić teczką prac. W gamedevie mobilnym spore szanse. W gamedevie AAA powiedziałbym 50-50, zależy od firmy. Jak będziesz ogarniał bardzo dobrze zbrusza i coś do teksturowania, to tam gdzie mają mieszany pipeline nie powinno być problemu. Przy animacjach bankowa przesiadka na majke i ewentualnie motion builder. Przy motion designie cinema staje się standardem. Symulacje i TD wiadomo - hudy, maja. W archwizie się nie orientuje ale zakładam że tam 3dsmax jest standardem. Edytowane 5 Grudzień 2016 przez Monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się