jakus Napisano 23 Styczeń 2017 Napisano 23 Styczeń 2017 (edytowane) Nasz wewnętrzny projekt Rio de Post zrobiony w wolnej chwili ;) Całość 3d + lekka korekcja. Soft: Cinema 4d, Houdini, Octane. - render time: 15min per frame (2x980ti) - 6k sampling. - grapes simulation: FEM solver - 1,5h simulation time - water simulation: 5 mln particles - 4h simulation time - custom crown splash force - custom surface tension - meshed using VDB's - 1,5h - custom water droplets wet map Breakdown z warstwami. https://vimeo.com/200655426 Edytowane 23 Styczeń 2017 przez jakus
Hokmah Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 Wyszło super ! Można prosić o jakieś informacje co do samego FEM'a? Jakieś customowe rzeczy wykorzystaliście przy symulacji ? ps. jedna kropelka nie trzyma się symulacji a jedna nagle znika jeśli mam się czepiać :D
Pawelkos Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 Jak dla mnie gdniecie jajka. Sama kisc winogrona tez jakos generowana w Hudym czy to juz modelowane recznie? Jak dlugo juz pracujesz w Hudinim?
w8jek Napisano 29 Styczeń 2017 Napisano 29 Styczeń 2017 wygląda świetnie, gratulacje! jedynie wg. mnie ten rozprysk wody kiedy kiść spada na podłożę mógłby być dużo większy, ale to może tylko takie wrażenie
keajra Napisano 30 Styczeń 2017 Napisano 30 Styczeń 2017 Takie rzeczy jak to motywuja mnie zeby sprobowac hudego. Mega dobrze to wyglada. SSS na gronach wysmienite.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się