Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nasz wewnętrzny projekt Rio de Post zrobiony w wolnej chwili ;)

Całość 3d + lekka korekcja.

 

Soft: Cinema 4d, Houdini, Octane.

- render time: 15min per frame (2x980ti) - 6k sampling.

- grapes simulation: FEM solver - 1,5h simulation time

- water simulation: 5 mln particles - 4h simulation time

- custom crown splash force

- custom surface tension

- meshed using VDB's - 1,5h

- custom water droplets wet map

 

Breakdown z warstwami.

 

https://vimeo.com/200655426

Edytowane przez jakus
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyszło super ! Można prosić o jakieś informacje co do samego FEM'a? Jakieś customowe rzeczy wykorzystaliście przy symulacji ?

 

ps. jedna kropelka nie trzyma się symulacji a jedna nagle znika jeśli mam się czepiać :D

Napisano

wygląda świetnie, gratulacje!

jedynie wg. mnie ten rozprysk wody kiedy kiść spada na podłożę mógłby być dużo większy, ale to może tylko takie wrażenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności