Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Wrzucam ostatnie projekty nad ktorymi siedzialem w RealtimeUK. Dalej temat Volkswagena, tym razem 2 x Marketing Images Golf R-Line oraz Golf GTE wnetrze plus interaktywne 360 https://www.artstation.com/artwork/nBrA1

Wszystkie shoty przygotowalem sam od poczatku do konca(materialy, oswietlenie, postpro)

 

Tutaj mozecie znalesc efekt pracy calego naszego zespolu:

 

http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii-pa/configure

http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-estate-vii-pa/configure

 

 

C&C mile widziane.

 

Pozdr.

 

damian-bilinski-vw-golf-gold.jpg?1486120984damian-bilinski-vw-golf-gold-d1.jpg?1487073474damian-bilinski-vw-golf-r-line-city-night.jpg?1486120697damian-bilinski-vw-golf-r-line-city-night-d1.jpg?1487073429damian-bilinski-vw-golf-r-line-city-night-d2.jpg?1487073438damian-bilinski-gte-360-preview.jpg?1486115775

Edytowane przez plasti
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Bardzo stylowe rendery. Podoba mi sie zestawienie tego koloru żółci czy brazu. Model tez ok. Daje do rekomendacji.

 

modele to oficjalne CAD'y od VW, w 100% poprawne z oryginalnym samochodem :)

Napisano
Tego CADa nie trzeba bylo oczyszczac i optymalizowac? Fajne renderki.

 

tylko skorzane/tapicerowane elementy(i wszystkie inne softy), reszta byla czysciutka

Napisano

Klasa rendery!

 

Kolorystycznie bardzo pasuje mi do niego czekolada, chętnie bym go oblał gęstą czekoladą, najlepiej symulacja RealFlow :)

Napisano

Wnętrze wygląda bosko, ale jeśli chodzi o rendery karoserii to muszę przyznać, że średnio mi się podobają, są bardzo płaskie i jak dla mnie dziwnie oświetlone. Wygląda to trochę jak po nałożeniu warstwy Normal w PSie i podkręceniu zbyt wielu wartości na raz. Kłują też lekko w oczy plastikowe opony. Za to chromy i lampki wyszły Ci bardzo ładnie.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Do mnie nie przemawia kolor, ale zapewne takie byly wytyczne i samo oswietlenie (calosciowo) zbyt ciemno jak dla mnie. Autko w ruchu a jakis kierowca gdzie? ;P Blur na felgach a na logo na felgach blura juz brak ;P A tak poza tym to fajne renderki :)

Napisano

@Loozak

Mógł byś sprecyzować o którym shocie mówisz? I jakbyś mógł doprecyzować o czym mówisz to byłbym wdzięczny bo nie rozumiem do końca teorii o normal mapie, bynajmniej takowej nie uzywalem.

 

@Pawelkos

Wydaje mi się ze dosyć zaciemnilem miejsce na kierowcę ze tak naprawdę nie jesteś w stanie stwierdzić czy ktoś tam siedzi :)

 

Co do logo na kołach to jest to zamierzony zabieg w automotive aby były widoczne wszystkie możliwe loga umieszczone na pojeździe.

Napisano

Najbardziej odczuwam to na pierwszym studyjnym ujęciu, na tym w ruchu jest już lepiej. Natomiast co do normal mapy to może użyję innego przykładu, bo można to też porównać do użycia Shadows/Highlights w PSie. Krótko mówiąc brakuje mi w tym renderze głębi stworzonej oświetleniem, która by wyraźnie sugerowała, że przód auta jest bliżej kamery, co jest w moim odczuciu widoczne choćby tu: https://www.netcarshow.com/volkswagen/2017-golf/1600x1200/wallpaper_19.htm

Ale szukając przykładowej fotki natrafiłem też prawdopodobnie na Twoją refkę: https://www.netcarshow.com/volkswagen/2017-golf/1600x1200/wallpaper_1b.htm i wygląda na to, że sam kolor musi być tutaj tak niewdzięczny, że nawet na oficjalnym renderze wygląda dziwnie ;)

 

Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności