Napisano 14 Luty 20178 l Witam. Wrzucam ostatnie projekty nad ktorymi siedzialem w RealtimeUK. Dalej temat Volkswagena, tym razem 2 x Marketing Images Golf R-Line oraz Golf GTE wnetrze plus interaktywne 360 https://www.artstation.com/artwork/nBrA1 Wszystkie shoty przygotowalem sam od poczatku do konca(materialy, oswietlenie, postpro) Tutaj mozecie znalesc efekt pracy calego naszego zespolu: http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii-pa/configure http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-estate-vii-pa/configure C&C mile widziane. Pozdr. Edytowane 14 Luty 20178 l przez plasti
Napisano 14 Luty 20178 l Bardzo stylowe rendery. Podoba mi sie zestawienie tego koloru żółci czy brazu. Model tez ok. Daje do rekomendacji.
Napisano 14 Luty 20178 l Autor Akierek napisał: Bardzo stylowe rendery. Podoba mi sie zestawienie tego koloru żółci czy brazu. Model tez ok. Daje do rekomendacji. modele to oficjalne CAD'y od VW, w 100% poprawne z oryginalnym samochodem :)
Napisano 14 Luty 20178 l Autor keajra napisał: Tego CADa nie trzeba bylo oczyszczac i optymalizowac? Fajne renderki. tylko skorzane/tapicerowane elementy(i wszystkie inne softy), reszta byla czysciutka
Napisano 14 Luty 20178 l Klasa rendery! Kolorystycznie bardzo pasuje mi do niego czekolada, chętnie bym go oblał gęstą czekoladą, najlepiej symulacja RealFlow :)
Napisano 14 Luty 20178 l Wnętrze wygląda bosko, ale jeśli chodzi o rendery karoserii to muszę przyznać, że średnio mi się podobają, są bardzo płaskie i jak dla mnie dziwnie oświetlone. Wygląda to trochę jak po nałożeniu warstwy Normal w PSie i podkręceniu zbyt wielu wartości na raz. Kłują też lekko w oczy plastikowe opony. Za to chromy i lampki wyszły Ci bardzo ładnie. Pozdrawiam.
Napisano 14 Luty 20178 l Do mnie nie przemawia kolor, ale zapewne takie byly wytyczne i samo oswietlenie (calosciowo) zbyt ciemno jak dla mnie. Autko w ruchu a jakis kierowca gdzie? ;P Blur na felgach a na logo na felgach blura juz brak ;P A tak poza tym to fajne renderki :)
Napisano 15 Luty 20178 l Autor @Loozak Mógł byś sprecyzować o którym shocie mówisz? I jakbyś mógł doprecyzować o czym mówisz to byłbym wdzięczny bo nie rozumiem do końca teorii o normal mapie, bynajmniej takowej nie uzywalem. @Pawelkos Wydaje mi się ze dosyć zaciemnilem miejsce na kierowcę ze tak naprawdę nie jesteś w stanie stwierdzić czy ktoś tam siedzi :) Co do logo na kołach to jest to zamierzony zabieg w automotive aby były widoczne wszystkie możliwe loga umieszczone na pojeździe.
Napisano 15 Luty 20178 l Najbardziej odczuwam to na pierwszym studyjnym ujęciu, na tym w ruchu jest już lepiej. Natomiast co do normal mapy to może użyję innego przykładu, bo można to też porównać do użycia Shadows/Highlights w PSie. Krótko mówiąc brakuje mi w tym renderze głębi stworzonej oświetleniem, która by wyraźnie sugerowała, że przód auta jest bliżej kamery, co jest w moim odczuciu widoczne choćby tu: https://www.netcarshow.com/volkswagen/2017-golf/1600x1200/wallpaper_19.htm Ale szukając przykładowej fotki natrafiłem też prawdopodobnie na Twoją refkę: https://www.netcarshow.com/volkswagen/2017-golf/1600x1200/wallpaper_1b.htm i wygląda na to, że sam kolor musi być tutaj tak niewdzięczny, że nawet na oficjalnym renderze wygląda dziwnie ;) Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 20178 l Autor @Loozak juz bardziej do mnie przemawia twoj drugi przyklad, dobrze zauwazyles, to byla moja referencja :)
Napisano 23 Luty 20178 l Autor dorzucam jeszcze jeden szocik ktory byl bardziej mockupem niz proper projektem
Napisano 24 Luty 20178 l Autor rice napisał: Przeczytałem w rogu, real time i przez chwile mnie zatkało. Świetna robota. dzieki! milo to slyszec!