Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Postanowiłem założyć konto i pochwalić się moją ostatnią pracą (licencjacką, bo ja to jeszcze dzieciak jestem :P ) w nadziei że dostanę od was jakieś rady czym się kierować, na co zwrócić uwagę w kolejnych projektach. Wiem że wypadało by zrobić włosy, a bynajmniej rzęsy, ale niestety brakło czasu na naukę i ustawianie plane'ów. W kolejnym projekcie już będą :)

 

Model razem z broniami ma 136 189 trójkątów i 8 setów tekstur po 4k każdy (2 na bronie), oraz 2k na oczy.

Dodatkowo w UE4 wykorzystałem mapy detalu.

 

Nie chcę za bardzo rozciągać mojego posta dlatego nie będę wklejać screenów z broni (są na artstation jak by ktoś chciał zerknąć to zapraszam tutaj)

 

Animacja w UE4:

[video=youtube;B7A_d82E-ZQ]

 

Kilka screenów:

piotr-mucha-1-3.jpg?1489154948

piotr-mucha-3.jpg?1489138398

piotr-mucha-5.jpg?1489139937

piotr-mucha-2.jpg?1489136552

 

Detal:

piotr-mucha-detal.jpg?1489146712

 

Wireframe:

piotr-mucha-wireframe.jpg?1489142275

 

 

Fajnie by było dostać od was jakiś feedback bo jest to moja pierwsza poważniejsza praca i tak na prawdę to nie wiedziałem do końca co robie :)

Edytowane przez muszka pietruiszka
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Prosze, zmien nazwe tematu na Zolnierz ;)

 

Ogolnie spoko, ladne tekstury, twarz nie taka zla. Jak na pierwsza postac to super :) Bron na Artstation tez super wyglada.

 

Do proporcji mozna sie przyczepic, wydaje sie za waski w pasie i ogolnie malo meski jak na zolnierza.

 

Kuleje topologia na twarzy, "gwiazdy" powinny sie znajdowac w miejscach, gdzie nie ma duzo ruchu. Takze to co dzieje sie na policzku troche mi nie pasuje, ale to co masz pod ustami(te dwie gwiazdy) wbija mi szpilki w oczy. Jest mnostwo przykladow topologii twarzy do znalezienia w necie, takze nie ma wymowki, ze nie wiedziales :)

 

Zrobiles jednak cos czego ja osobiscie nie lubie i zawsze mi przeszkadza jak przegladam real-time'owe prace. Masz naprawde gesta siatke na twarzy, ale nie widac po co, bo nie ma tam nic co mialaby trzymac. W dodatku, nie widze tych 8 tekstur po 4tys.(poza tymi close-upami)

Napisano

Mało męski dla żołnierza? Jak byś zobaczył prawdziwych żołnierzy to byś się nieżle uśmiał ;) Przedział proporcji jak w klasie podstawówki :) Typ rambo może 1 na 20.

Mówie o zwyskłych jednostak, 100 (no może ok 10) lat temu jak byłem w zasadniczej służbie.

 

Ale się zgadzam, żę wygląd bardziej heroiczny dodaje realizmu w takich przypadkach.

Napisano

Niestety nie na wszystko miałem wpływ i musiałem się liczyć ze zdaniem promotora, który uznał że kontrast twarzy i proporcji będzie fajny ;)

 

Co do topo twarzy to racja, powinno być lepiej, ale czasu starczyło tylko na taką siatkę. Dzięki! następnym razem będzie lepiej :)

 

Tak na prawdę to na modelu jest 6 x 4k bo jeszcze 2 sety na bronie, których tutaj nie pokazałem

Napisano

@michalo dzięki za link, z oczami to miałem ogromny problem jak przenieść je z marmoseta do UE4 (Początkowo całość miała być w marmosecie) i zrobiłem oczy z myślą o marmosecie, kreacja shaderów w ue4 mnie przerosła :/

 

W załączniku podsyłam jpg

Napisano

Ekwipunek i ciuchy bardzo fajne- szczere wyrazy zazdrości- ale z anatomią dużo gorzej. Taka jak było mówione- da się ten sam rezultat przy dużo mniejszej ilości poligonów, także tu tracisz zupełnie niepotrzebnie (bo skila masz). IMHO kwestia rozsądnego przemyślenia topologii.

Napisano

I moze to zabrzmi troche niegrzecznie, ale jesli promotor uwaza, ze taka anatomia jest poprawna, to tylko utwierdza mnie to bardziej w przekonaniu, ze osoby, ktore nie siedza w branzy nie powinny uczyc takich rzeczy.

 

Pewnie kurs za 800 dolarow z jakims wymiataczem z branzy by Cie lepiej przygotowal niz 3-4lata szkoly :) Nie krytykuje wyboru oczywiscie!

Napisano

@JackTheRippy w 100% się zgadzam, odważę się nawet powiedzieć że nawet ja mam większy ogar niż niektórzy wykładowcy z mojej uczelni.

 

A na kurs zbieram :) na początek planuję kupić digital portrait sculpting od scotta eatona (z tym że jeszcze nie jest oficjalnie zapowiedziany).

Uznałem że techniczne rzeczy (jak retopo czy choćby uv-ki) jestem w stanie ogarnąć sam, ale formy i ogólny wygląd bez korekt kogoś kto wie co robi to będzie bardzo ciężko

 

@RK dzięki, chociaż tak na prawdę to nie skupiałem się na ilości poligonów i na jak najlepszym zoptymalizowaniu modelu, a na tym żeby to w końcu skończyć :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności