tiger250 Napisano 31 Marzec 2017 Napisano 31 Marzec 2017 Hej! Swieżo ukończona wizualizacja małego osiedla domków w okolicach Zabrza. Chętnie posłucham co się podoba a co do poprawy :)
Nezumi Napisano 31 Marzec 2017 Napisano 31 Marzec 2017 A mozesz przyblizyc gdzie konkretnie? Z ciekawosci jako stary Zabrzanin pytam ;) Ogolnie bardzo spoko, ale ulica i krawezniki psuja ten pierwszy render. Krawezniki nie sa zrobione z jednego kawalka i nie maja ostrych jak brzytwa brzegow - bewelik i pociac to na kawalki (wiem wiem, pewnie oddane i zaakceptowane juz - tak na przyszlosc bo wlozyles sporo pracy w calosc to po co psuc to detalem). Trawa tez rzadko rosnie przez krawezniki i nikt nie maluje pasow idealnie z krawedzia kraweznika. Reszta bardzo spoko - a w porownaniu do tego jakie wizki z projektow wykonywanych w Zabrzu widzialem to jest po prostu genialnie.
tiger250 Napisano 31 Marzec 2017 Autor Napisano 31 Marzec 2017 Konkretnie to w Żernikach, obok Zabrza. Zgadzam się ze wszystkimi błędami o jakich napisałeś i co gorsza jestem ich świadomy :) Ale najzwyczajniej w świecie zapomniałem to poprawić... Nie do końca jestem tez zadowolony z kadrów, zawsze mam z tym kłopot, nie wygląda to nigdy do końca tak jak bym chciał. Pozdro!
marvin365 Napisano 1 Kwiecień 2017 Napisano 1 Kwiecień 2017 O panie, jakby mi tak majstry speirdolily robote z deskami jak na przedostatniej wizce to... Rozumiem zamysł, ale chyba troche przesadzone :) Co do wizek - widać włożoną robotę, ale miejscami detal niektórych elementów drażni. Generalnie na plus :)
tiger250 Napisano 1 Kwiecień 2017 Autor Napisano 1 Kwiecień 2017 Chciałem żeby było bardziej naturalnie :D Ja tam na budowlańce się nie znam, prosty grafik jestem. Jak bym miał w domu taki taras to i tak bym się cieszył :) Ale ciesze się, że ogólnie na plus!
Loki Napisano 2 Kwiecień 2017 Napisano 2 Kwiecień 2017 Czołem, z mojego punktu widzenia wygląda fajnie. Jest klimat, jest jakaś historia za co najmniej 2 obrazkami. Co do rzeczy, na które zwrócił bym uwagę na Twoim miejscu przy kolejnych pracach: Widok 1: - biała obwódka przy krawędziach budynków (zwłaszcza widać to na przykładzie dachu po prawej stronie) - zakładam że to ze względu na wycinanie alpha mapą tła. W photoshopie jest opcja fajna do usuwania tego (po tym jak już zastosujesz maskę z alpha map, (apply layer map) w opcjach Layer masz Matting i dalej Defringe albo Remove White / Black mating) - zwróć uwagę na przebijające się obok obróbki blacharskiej lukarny światło z wnętrza - albo trzeba by to w photoshopie poprawić, albo dociągnąć tam model i sprawdzić czy nie "przecieka" :) - lepsza rozdzielczość nieba (tła) by się przydała. Warto zainwestować w kilka zdjęć ze stock'a Widok 2: - tekstura displacement jest odwrotnie chyba (spadek dachówki) - brakuje obróbek blacharskich przy lukarnie - brakuje rynny spadkowej przy lukarnie - brakuje mocowania rynien pionowych - i poziomych :) - podoba mi się kadr - podoba mi się materiał mozaiki (choć ta na słupie fajniej wygląda niż ta na podmurówce - chyba z ciemną fugą lepiej się prezentuje) - fajna trawa Widok 3 - za duży bump tynku. - brakuje alpha mapy w liściach bluszcza - brakuje obróbek blacharskich kominów i lukarn - fajny materiał szkła - ładne krzaki - trawa fajna, ale do takiego ujęcia lepiej pasowała by chyba przycięta. Ludzie generalnie lubią mieć porządek na podwórku, moi klienci raczej wolą jak trawa jest skoszona :D) - fajny kadr, brakuje tylko jakiegoś zwornika - np. dziewczynka / chłopiec idący tą ścieżką. Widok 4 - świetne niebo! - o krawężnikach już pisali przedeną koledzy, więc nie będę się powtarzał - linie drogowe raczej nie są pół przezroczyste - fajne krzaki. Widok 5 - tak jak pisali przede mną o tych deskach :) Widok 6 - poprostu mi się podoba :)
Pawelkos Napisano 2 Kwiecień 2017 Napisano 2 Kwiecień 2017 Loki chyba wyczerpal temat jesli chodzi o uwagi i bledy. Ja od siebie dorzuce, ze ten bloom/glare na pierwszym renderze chyba za duzy i przesadzony, a tak poza tym to ladne klimatyczne wizki
Rekomendowane odpowiedzi