Krzyk Napisano 10 Kwiecień 2017 Napisano 10 Kwiecień 2017 Ostatnimi czasy bardzo ograniczylem swoj wklad i udzial zarowno na forum, jak i w ogole w internetach. Pochlonela mnie praca i zycie codzienne. Mam nadzieje to zmienic w nastepnych miesiacach :) I na dobry poczatek uznalem, ze najwyzsza pora stworzyc reela z wybranych scen i projektow, nad ktorymi mialem przyjemnosc pracowac. Wszystkie obrazki wykonane w Platige Image. Jesli beda jakies pytania, to chetnie odpowiem. W Platige Image glownie zajmuje sie obecnie Look Developmentem, a jeszcze wczesniej Lightingiem i wlosami do postaci.
jaras Napisano 10 Kwiecień 2017 Napisano 10 Kwiecień 2017 bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ? 1
JackTheRippy Napisano 10 Kwiecień 2017 Napisano 10 Kwiecień 2017 Swietna sprawa! Takze chetnie bym sie dowiedzial cos o fryzurach ;)
keajra Napisano 10 Kwiecień 2017 Napisano 10 Kwiecień 2017 Taki reel to ci wszedzie drzwi otworzy. Ja mialbym pytanie o shot lightning. Czy moglbys cos napisac o tym? Jaka generalna metoda swietlenia?
Krzyk Napisano 11 Kwiecień 2017 Autor Napisano 11 Kwiecień 2017 bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ? Dzieki :) i dzieki za polecenie. Dotychczasowe wlosy byly rozdzielane na dwa rodzaje - krotkie i dlugie. Krotkie wlosy wykonywane sa wylacznie groomami yetiowymi - jest duzo latwiej i szybciej. Dlugie wlosy natomiast to zbrush jak mowisz, ale bez konwertowania na groomy - uzywane sa do konca curvesy mayowe, a w samym yetim jako guide'y. Rzadko kiedy byly odstepstwa od takiego workflow. Reasumujac Yeti Yeti Yeti :) W planach jest xGen, ale to przy wolniejszych przebiegach... Shadery w projektach sprzed roku/2 lat to byl marschner_Hair. Obecnie wylacznie alHair. Swietna sprawa! Takze chetnie bym sie dowiedzial cos o fryzurach ;) Dzieki :) No to jak wyzej ;) Taki reel to ci wszedzie drzwi otworzy. Ja mialbym pytanie o shot lightning. Czy moglbys cos napisac o tym? Jaka generalna metoda swietlenia? Milo to uslyszec, dzieki :) Wielkiej filozofii nie ma. Kazdy ma odrobine swoj workflow w tym zakresie, natomiast ja lubie kazde swiatlo testowac osobno (czy to hdri, czy kierunkowe, czy dopelniajace) tak, by kazdy z nich oddawal ciekawe wrazenie na swoim passie. Potem hierarchicznie wlaczac swiatlo hdri, kierunkowe i kazde kolejne swiatlo by zobaczyc efekt koncowy. I odradzam odrazu barwienie swiatel - fajny feature, ale to lepiej zostawic dla compo :) Jezeli sa dodatkowe swiatla tj. od wybuchu, magii czy animowane - to warto przeliczyc to osobno dla lepszej kontroli. Kluczem do dobrego obrazka jest odpowiednie zlozenie potem wszystkiego w compo :) (Odniose sie tu np do Digicowego Wiedzmina, ktory rendery mial wrecz wyblakle, a compo wydobylo z tego caly charakter). I ostatnia rada z nutka zartu - przejarane rendery to zlo, za czarne cienie w renderze to zlo - ale ja osobiscie lubie :)
JackTheRippy Napisano 11 Kwiecień 2017 Napisano 11 Kwiecień 2017 Dzieki za info! Musze sie nauczyc compo robic, bo bez tego ani rusz na to wyglada :)))
Araiel Napisano 11 Kwiecień 2017 Napisano 11 Kwiecień 2017 Cześć Krzychu, dołączam się do zachwytów nad twórczością. Jak wiesz śledzę od dawna to co robisz, chyba w sumie od samego początku i na serio rozwijasz się niesamowicie, a obecny poziom, jak już wyżej wspomniano, to już bardzo wysoka półka :) Oby tak dalej i trzymam kciuki za Twoją dalszą karierę, tak abyś spełnił swoje wszystkie twórcze marzenia ;)
michalo Napisano 11 Kwiecień 2017 Napisano 11 Kwiecień 2017 Oh! Ach! Bomba :) Wymiatacz z ciebie. rekaw porawydpinam się pod pytania bo to zawsze ciekawie posłuchać od mistrza w swoim fachu :)
Rekomendowane odpowiedzi