Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnimi czasy bardzo ograniczylem swoj wklad i udzial zarowno na forum, jak i w ogole w internetach. Pochlonela mnie praca i zycie codzienne. Mam nadzieje to zmienic w nastepnych miesiacach :) I na dobry poczatek uznalem, ze najwyzsza pora stworzyc reela z wybranych scen i projektow, nad ktorymi mialem przyjemnosc pracowac. Wszystkie obrazki wykonane w Platige Image.

 

Jesli beda jakies pytania, to chetnie odpowiem.

 

W Platige Image glownie zajmuje sie obecnie Look Developmentem, a jeszcze wczesniej Lightingiem i wlosami do postaci.

 

Napisano

bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ?

  • Like 1
Napisano
bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ?

Dzieki :) i dzieki za polecenie. Dotychczasowe wlosy byly rozdzielane na dwa rodzaje - krotkie i dlugie. Krotkie wlosy wykonywane sa wylacznie groomami yetiowymi - jest duzo latwiej i szybciej. Dlugie wlosy natomiast to zbrush jak mowisz, ale bez konwertowania na groomy - uzywane sa do konca curvesy mayowe, a w samym yetim jako guide'y. Rzadko kiedy byly odstepstwa od takiego workflow. Reasumujac Yeti Yeti Yeti :) W planach jest xGen, ale to przy wolniejszych przebiegach...

Shadery w projektach sprzed roku/2 lat to byl marschner_Hair. Obecnie wylacznie alHair.

 

 

 

Swietna sprawa! Takze chetnie bym sie dowiedzial cos o fryzurach ;)

Dzieki :) No to jak wyzej ;)

 

 

 

 

Taki reel to ci wszedzie drzwi otworzy.

Ja mialbym pytanie o shot lightning. Czy moglbys cos napisac o tym? Jaka generalna metoda swietlenia?

 

 

Milo to uslyszec, dzieki :)

Wielkiej filozofii nie ma. Kazdy ma odrobine swoj workflow w tym zakresie, natomiast ja lubie kazde swiatlo testowac osobno (czy to hdri, czy kierunkowe, czy dopelniajace) tak, by kazdy z nich oddawal ciekawe wrazenie na swoim passie. Potem hierarchicznie wlaczac swiatlo hdri, kierunkowe i kazde kolejne swiatlo by zobaczyc efekt koncowy. I odradzam odrazu barwienie swiatel - fajny feature, ale to lepiej zostawic dla compo :)

Jezeli sa dodatkowe swiatla tj. od wybuchu, magii czy animowane - to warto przeliczyc to osobno dla lepszej kontroli. Kluczem do dobrego obrazka jest odpowiednie zlozenie potem wszystkiego w compo :) (Odniose sie tu np do Digicowego Wiedzmina, ktory rendery mial wrecz wyblakle, a compo wydobylo z tego caly charakter).

I ostatnia rada z nutka zartu - przejarane rendery to zlo, za czarne cienie w renderze to zlo - ale ja osobiscie lubie :)

Napisano

Cześć Krzychu, dołączam się do zachwytów nad twórczością. Jak wiesz śledzę od dawna to co robisz, chyba w sumie od samego początku i na serio rozwijasz się niesamowicie, a obecny poziom, jak już wyżej wspomniano, to już bardzo wysoka półka :) Oby tak dalej i trzymam kciuki za Twoją dalszą karierę, tak abyś spełnił swoje wszystkie twórcze marzenia ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności