Krzyk Napisano 10 Kwiecień 2017 Share Napisano 10 Kwiecień 2017 Ostatnimi czasy bardzo ograniczylem swoj wklad i udzial zarowno na forum, jak i w ogole w internetach. Pochlonela mnie praca i zycie codzienne. Mam nadzieje to zmienic w nastepnych miesiacach :) I na dobry poczatek uznalem, ze najwyzsza pora stworzyc reela z wybranych scen i projektow, nad ktorymi mialem przyjemnosc pracowac. Wszystkie obrazki wykonane w Platige Image. Jesli beda jakies pytania, to chetnie odpowiem. W Platige Image glownie zajmuje sie obecnie Look Developmentem, a jeszcze wczesniej Lightingiem i wlosami do postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 10 Kwiecień 2017 Share Napisano 10 Kwiecień 2017 bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackTheRippy Napisano 10 Kwiecień 2017 Share Napisano 10 Kwiecień 2017 Swietna sprawa! Takze chetnie bym sie dowiedzial cos o fryzurach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 10 Kwiecień 2017 Share Napisano 10 Kwiecień 2017 Taki reel to ci wszedzie drzwi otworzy. Ja mialbym pytanie o shot lightning. Czy moglbys cos napisac o tym? Jaka generalna metoda swietlenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzyk Napisano 11 Kwiecień 2017 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2017 bardzo przyjemnie sie oglądało, fajne projekty, gratulacje i na fronta z tym! Mozesz zdradzić swoj workflow fryzjerski? zbrush/convert to splines + Yeti Convert to Groom czy jakas inna metoda? no i jakich shaderow uzywasz ? alHairs ? Dzieki :) i dzieki za polecenie. Dotychczasowe wlosy byly rozdzielane na dwa rodzaje - krotkie i dlugie. Krotkie wlosy wykonywane sa wylacznie groomami yetiowymi - jest duzo latwiej i szybciej. Dlugie wlosy natomiast to zbrush jak mowisz, ale bez konwertowania na groomy - uzywane sa do konca curvesy mayowe, a w samym yetim jako guide'y. Rzadko kiedy byly odstepstwa od takiego workflow. Reasumujac Yeti Yeti Yeti :) W planach jest xGen, ale to przy wolniejszych przebiegach... Shadery w projektach sprzed roku/2 lat to byl marschner_Hair. Obecnie wylacznie alHair. Swietna sprawa! Takze chetnie bym sie dowiedzial cos o fryzurach ;) Dzieki :) No to jak wyzej ;) Taki reel to ci wszedzie drzwi otworzy. Ja mialbym pytanie o shot lightning. Czy moglbys cos napisac o tym? Jaka generalna metoda swietlenia? Milo to uslyszec, dzieki :) Wielkiej filozofii nie ma. Kazdy ma odrobine swoj workflow w tym zakresie, natomiast ja lubie kazde swiatlo testowac osobno (czy to hdri, czy kierunkowe, czy dopelniajace) tak, by kazdy z nich oddawal ciekawe wrazenie na swoim passie. Potem hierarchicznie wlaczac swiatlo hdri, kierunkowe i kazde kolejne swiatlo by zobaczyc efekt koncowy. I odradzam odrazu barwienie swiatel - fajny feature, ale to lepiej zostawic dla compo :) Jezeli sa dodatkowe swiatla tj. od wybuchu, magii czy animowane - to warto przeliczyc to osobno dla lepszej kontroli. Kluczem do dobrego obrazka jest odpowiednie zlozenie potem wszystkiego w compo :) (Odniose sie tu np do Digicowego Wiedzmina, ktory rendery mial wrecz wyblakle, a compo wydobylo z tego caly charakter). I ostatnia rada z nutka zartu - przejarane rendery to zlo, za czarne cienie w renderze to zlo - ale ja osobiscie lubie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackTheRippy Napisano 11 Kwiecień 2017 Share Napisano 11 Kwiecień 2017 Dzieki za info! Musze sie nauczyc compo robic, bo bez tego ani rusz na to wyglada :))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Araiel Napisano 11 Kwiecień 2017 Share Napisano 11 Kwiecień 2017 Cześć Krzychu, dołączam się do zachwytów nad twórczością. Jak wiesz śledzę od dawna to co robisz, chyba w sumie od samego początku i na serio rozwijasz się niesamowicie, a obecny poziom, jak już wyżej wspomniano, to już bardzo wysoka półka :) Oby tak dalej i trzymam kciuki za Twoją dalszą karierę, tak abyś spełnił swoje wszystkie twórcze marzenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 11 Kwiecień 2017 Share Napisano 11 Kwiecień 2017 Oh! Ach! Bomba :) Wymiatacz z ciebie. rekaw porawydpinam się pod pytania bo to zawsze ciekawie posłuchać od mistrza w swoim fachu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi