Volatile-Vertex Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 (edytowane) Mashup "Back to the Future" z "Rick and Morty". Edytowane 19 Kwiecień 2018 przez Volatile-Vertex
michalo Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 Bardzo fajna scenka, elegancko wymodelowana, tylko nie bardzo kumam tej sceny z filmu wiec nie wiem o co chodzi ;)
Volatile-Vertex Napisano 13 Kwiecień 2017 Autor Napisano 13 Kwiecień 2017 Dzięki, a co do sceny to takiej nie było w filmie ;) musiałem jakoś uprościć żeby dało się z tego zrobić podstawkę pod figurki.
michalo Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 To co robi Rick? Czego tak się obawia za tym samochodem? Nie kumam ;)
CzAk1 Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 Fajna scneka. Rick&Morty zawsze na propsie ;)
stormwind Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 Ładna scenka, świetna kompozycja dioramy i co nie łatwe proporcjonalne przelanie dwuwymiarowych postaci i do 3d. Domyślam się że plastikowy shader to zamierzony efekt, ale można by go trochę zróżnicować, dodać mapę do gloss/speculara. No i standardowo, w czym renderowane i pokaż siatki. To co robi Rick? Czego tak się obawia za tym samochodem? Nie kumam ;) Libijczyków. BTW, dzięki za przypomnienie, żeby sprawdzić czy jest juz nowy sezon:D
Volatile-Vertex Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 To co robi Rick? Czego tak się obawia za tym samochodem? Nie kumam ;)Dokładnie tak Libijczyków ;) Fajna scneka. Rick&Morty zawsze na propsie ;)Dzięki ciesze się że się podoba :D Ładna scenka, świetna kompozycja dioramy i co nie łatwe proporcjonalne przelanie dwuwymiarowych postaci i do 3d. Domyślam się że plastikowy shader to zamierzony efekt, ale można by go trochę zróżnicować, dodać mapę do gloss/speculara. No i standardowo, w czym renderowane i pokaż siatki. Libijczyków. BTW, dzięki za przypomnienie, żeby sprawdzić czy jest juz nowy sezon:D Dzięki, shader miał być plastikowy, powiem szczerze nie chciało mi się siedzieć dłużej nad ustawieniami bo zaczynał się pojawiać noise tu i tam, ale faktycznie jakiś lekki bump i specular/roughnes by nie zaszkodził. Render w MODO, modele tez MODO i trochę Zbrush ( jest za leniwy na retopologie ;) ), Nowy sezon już się zaczął tzn był już pierwszy odcinek. I na koniec siatki mam nadzieje ze w miarę czytelne.
Volatile-Vertex Napisano 19 Kwiecień 2018 Autor Napisano 19 Kwiecień 2018 Wreszcie znalazłem trochę czasu żeby zrobić porta na Blender Eevee i dodać parę rzeczy głownie chodzi o psa teraz scena ma trochę więcej sensu jeżeli chodzi o Ricka ;)
Rekomendowane odpowiedzi