Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

mam pytanie jak w tytule, czyli jak stworzony model, głównie chodzi mi o model skały/kamienia, najlepiej oteksturować.

Jakiego programu użyć by utworzyć i wyeksportować fajne tekstury i później nałożyć je na model w 3ds maxie?

 

Chodzi mi o osiągnięcie takiego efektu wizualnego jak w linku poniżej:

https://www.behance.net/gallery/52653781/The-house-in-the-pinewood

 

Czy najlepiej użyć Substance Paniter? Czy polecacie jakiś inny program?

Edytowane przez evelina89
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

spróbuj po prostu w ZB oteksturować model stworzony w ZB skro już dzióbiesz w tym programie :) Bez większego problemu zrobisz takie tekstury.

Poszukaj w necie video tutków jest tego sporo.

Napisano

Tak przyszłościowo to Substance Painter ale na upartego można w zecie za pomocą polypaintu. Ogarnij Mask by Cavity. Tylko musisz bardzo mocno zagęścić obiekt, tyle ile komp ci udźwignie. Przy dobrze rozłożonym UV jeden milion poly da ci maksymalnie teksturę 1024x1024 znośnej jakości. Potem możesz ją dopieścić mikro detalem w shopie, użyć sharpena.

 

Jeśli się zdecydujesz na Paintera to proponuje zacząć od tych tutoriali:

https://www.artstation.com/artwork/Z0501

Napisano

Tak jak Monio pisze substance ale by uzyskać taki efekt wizualny to musisz zainteresować się tzw postprodukcją. To że nałożysz textury nie oznacza że uzyskasz zamierzony efekt wizualny. Dochodzi do tego światło, dof, particle w przypadku mgły i reszta efektów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności