Napisano 7 Czerwiec 20177 l Cześć, mam pytanie jak w tytule, czyli jak stworzony model, głównie chodzi mi o model skały/kamienia, najlepiej oteksturować. Jakiego programu użyć by utworzyć i wyeksportować fajne tekstury i później nałożyć je na model w 3ds maxie? Chodzi mi o osiągnięcie takiego efektu wizualnego jak w linku poniżej: https://www.behance.net/gallery/52653781/The-house-in-the-pinewood Czy najlepiej użyć Substance Paniter? Czy polecacie jakiś inny program? Edytowane 7 Czerwiec 20177 l przez evelina89
Napisano 7 Czerwiec 20177 l Hej, spróbuj po prostu w ZB oteksturować model stworzony w ZB skro już dzióbiesz w tym programie :) Bez większego problemu zrobisz takie tekstury. Poszukaj w necie video tutków jest tego sporo.
Napisano 7 Czerwiec 20177 l Tak przyszłościowo to Substance Painter ale na upartego można w zecie za pomocą polypaintu. Ogarnij Mask by Cavity. Tylko musisz bardzo mocno zagęścić obiekt, tyle ile komp ci udźwignie. Przy dobrze rozłożonym UV jeden milion poly da ci maksymalnie teksturę 1024x1024 znośnej jakości. Potem możesz ją dopieścić mikro detalem w shopie, użyć sharpena. Jeśli się zdecydujesz na Paintera to proponuje zacząć od tych tutoriali: https://www.artstation.com/artwork/Z0501
Napisano 8 Czerwiec 20177 l Tak jak Monio pisze substance ale by uzyskać taki efekt wizualny to musisz zainteresować się tzw postprodukcją. To że nałożysz textury nie oznacza że uzyskasz zamierzony efekt wizualny. Dochodzi do tego światło, dof, particle w przypadku mgły i reszta efektów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto