megusta Napisano 24 Wrzesień 2017 Share Napisano 24 Wrzesień 2017 Jak w temacie, nie działa żaden boolean - jak to rozwiązać ? 3ds max 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 25 Wrzesień 2017 Share Napisano 25 Wrzesień 2017 Niemozliwe, pierwsze slysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megusta Napisano 25 Wrzesień 2017 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2017 Więc może inaczej - szwankuje tzn nie ucina całości tylko część albo wszystko znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 25 Wrzesień 2017 Share Napisano 25 Wrzesień 2017 To raczej normalne zachowanie się Bolana w maxie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2017 Share Napisano 25 Wrzesień 2017 powelduj vertexy, sprawdź czy obiekty nie mają dziur, zamień wszystko na trójkąty z pomocą TurnToPoly, upewnij się że modele mają normalki na zewnątrz i spróbuj wtedy. jest też ProBoolean ale to też żadna gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megusta Napisano 25 Wrzesień 2017 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2017 Dzięki polka dot - pomogło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi