benton Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 Modo i S. Painter. Model jest realtimowy, a rendering "duży".
Jedaith Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 Fajne! Myślę, że warto jeszcze popracować nad material definition i nad oświetleniem. Troszkę to wszystko się obecnie zlewa. Skoro model real-timowy to pochwal się teksturami i siatką :)
benton Napisano 21 Październik 2017 Autor Napisano 21 Październik 2017 Model ma 44 tys. trójkątów (20 tys. ścianek) Widok w Unity:
polka dot Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 75% poligonów można usunąć, bez utraty jakości
benton Napisano 21 Październik 2017 Autor Napisano 21 Październik 2017 (edytowane) e... tak, oczywiście. ale to tylko kilka cylindrów i nic więcej. i to te luzem, bo te zespolone z modelem trzeba by robić od nowa. Edytowane 21 Październik 2017 przez benton
m198891 Napisano 24 Październik 2017 Napisano 24 Październik 2017 Dobrze odwzorowałeś model z kursu :) nie neguje Twojej pracy i nie mam zamiaru trolować w jakikolwiek sposób. Sam robię bardzo dużo modeli z tutoriali ale jak pokazuje to informuje innych ziomków. Tak jest lepiej pozdr.
benton Napisano 9 Listopad 2017 Autor Napisano 9 Listopad 2017 co by projekt bumpnąć załączam oświetlenie "neon city"
Rekomendowane odpowiedzi