Napisano 21 Październik 20177 l Cześć, Przeglądałem ostatnio folder z filmikami, które nagrałem podczas jednego z wypadów i pomyślałem czy na jednym z nich czegoś nie dodać. Całość składa się z prostego modelu stworzonego w Blenderze na który zostały nałożone w Photoshopie tekstury, a wszystko złożyłem w Blackmagic Fusion. Kolory Davinci Resolve. Gotowe ujęcie A tutaj krótki breakdown Edytowane 21 Październik 20177 l przez Tomasz_87
Napisano 21 Październik 20177 l ożeż... Przez chwilę myślałem "no nagrał film, wrzucił i co?", dopiero breakdown zmiażdżył. Nie do odróżnienia od prawdziwego filmu ;)
Napisano 21 Październik 20177 l pionowy pasek po prawej wyglada bardzo jak namalowany. W sumie nie poznałem na stillce, ale ogladajac animacje czekałem na jakies graffiti pojawiajace sie, a czekajac pomyslalem, ze caly beton wyglada jak namalowany ;) Amyway jak ktos nie wie, to sie nie połapie, super sekwencja do portfolio.
Napisano 25 Październik 20177 l Autor Dzięki Wam wszystkim. Miło takie rzeczy czytać :) Teraz pewnie bym jeszcze poprawił wiele rzeczy, bo widzę wiele do zmiany, ale i tak zaskoczyliście mnie. olaf, ta domatówka tworzona była właśnie pod portfolio :)
Napisano 29 Październik 20177 l te kompo plenerowe nie lada gratka! czy wspierasz się także geometrią w mattte czy tylko planami 2d ?
Napisano 31 Październik 20177 l Autor Wszystko zależy od ujęcia. W tym wypadku był to zwykły render 3D i obróbka 2D w photoshopie. Nie wiele tutaj ruchu kamery stąd geometria nie była potrzebna w BM Fusion. W innych wypadkach geometria 3D + projekcja kamery.
Napisano 3 Listopad 20177 l ciekawi mnie na ile kończy się granica 3d a może zacząć 2d, pewne typy obiektów i dystans wydaje mi się że nie sposób obejść robieniem w 2d, np. bliskie kadry i drzewa które mają wybitnie strukturę przestrzenną.
Napisano 3 Listopad 20177 l Jest super. Tylko kołysanie kamery jak z generatora kołysania kamery i noise w jednym z ostatnich passów wg mnie przesadzony.
Napisano 3 Listopad 20177 l Autor piopiowawa, zgadza się. Przy pewnych odległościach nie jesteś w stanie użyć w niektórych przypadkach płaskiej grafiki 2D - szczególnie przy mocnym ruchu kamery. Dlatego w bliskich planach często stosuje się grafikę trójwymiarową, a dalszych połączenie grafiki 3D z dwuwymiarowym mattepaintingiem i płaskimi grafikami. deshu, a wiesz, że nie zwróciłem na to uwagi tym bardziej, że nagrałem to ujecie z ręki i jest to naturalny ruch :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto