Tomasz_87 Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 (edytowane) Cześć, Przeglądałem ostatnio folder z filmikami, które nagrałem podczas jednego z wypadów i pomyślałem czy na jednym z nich czegoś nie dodać. Całość składa się z prostego modelu stworzonego w Blenderze na który zostały nałożone w Photoshopie tekstury, a wszystko złożyłem w Blackmagic Fusion. Kolory Davinci Resolve. Gotowe ujęcie A tutaj krótki breakdown Edytowane 21 Październik 2017 przez Tomasz_87
polka dot Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 wyszło fotorealistycznie, w stu procentach
wujek_kane Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 ożeż... Przez chwilę myślałem "no nagrał film, wrzucił i co?", dopiero breakdown zmiażdżył. Nie do odróżnienia od prawdziwego filmu ;)
olaf Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 pionowy pasek po prawej wyglada bardzo jak namalowany. W sumie nie poznałem na stillce, ale ogladajac animacje czekałem na jakies graffiti pojawiajace sie, a czekajac pomyslalem, ze caly beton wyglada jak namalowany ;) Amyway jak ktos nie wie, to sie nie połapie, super sekwencja do portfolio.
Tomasz_87 Napisano 25 Październik 2017 Autor Napisano 25 Październik 2017 Dzięki Wam wszystkim. Miło takie rzeczy czytać :) Teraz pewnie bym jeszcze poprawił wiele rzeczy, bo widzę wiele do zmiany, ale i tak zaskoczyliście mnie. olaf, ta domatówka tworzona była właśnie pod portfolio :)
michalo Napisano 26 Październik 2017 Napisano 26 Październik 2017 Ja też pomyślałem - kiedy to cg będzie? ;) Wyszło bardzo dobrze!
piopiowawa Napisano 29 Październik 2017 Napisano 29 Październik 2017 te kompo plenerowe nie lada gratka! czy wspierasz się także geometrią w mattte czy tylko planami 2d ?
Tomasz_87 Napisano 31 Październik 2017 Autor Napisano 31 Październik 2017 Wszystko zależy od ujęcia. W tym wypadku był to zwykły render 3D i obróbka 2D w photoshopie. Nie wiele tutaj ruchu kamery stąd geometria nie była potrzebna w BM Fusion. W innych wypadkach geometria 3D + projekcja kamery.
piopiowawa Napisano 3 Listopad 2017 Napisano 3 Listopad 2017 ciekawi mnie na ile kończy się granica 3d a może zacząć 2d, pewne typy obiektów i dystans wydaje mi się że nie sposób obejść robieniem w 2d, np. bliskie kadry i drzewa które mają wybitnie strukturę przestrzenną.
deshu Napisano 3 Listopad 2017 Napisano 3 Listopad 2017 Jest super. Tylko kołysanie kamery jak z generatora kołysania kamery i noise w jednym z ostatnich passów wg mnie przesadzony.
Tomasz_87 Napisano 3 Listopad 2017 Autor Napisano 3 Listopad 2017 piopiowawa, zgadza się. Przy pewnych odległościach nie jesteś w stanie użyć w niektórych przypadkach płaskiej grafiki 2D - szczególnie przy mocnym ruchu kamery. Dlatego w bliskich planach często stosuje się grafikę trójwymiarową, a dalszych połączenie grafiki 3D z dwuwymiarowym mattepaintingiem i płaskimi grafikami. deshu, a wiesz, że nie zwróciłem na to uwagi tym bardziej, że nagrałem to ujecie z ręki i jest to naturalny ruch :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się