Napisano 1 Listopad 20177 l Cześć, Chciałbym przedstawić scenę korytarza SF (było ich już trochę, ale dopóki będą strzelanki SF, dopóty będą potrzebne korytarze, żeby się w nich strzelać ;) ). Korytarz zrobiony z modułów low-poly, które wymodelowałem i oteksturowałem, render na silniku Unrea Engine 4. Poniżej filmik + 3 screeny. Zapraszam do obejrzenia pracy w moim portfolio TUTAJ (więcej screenów + siatki). edit: link do filmiku vimeo (embed nie działa). Pozdrawiam! S.R.S. Edytowane 26 Styczeń 20187 l przez StarkRavingSane
Napisano 26 Styczeń 20187 l Autor Cześć, Dorzucam rendery z UE4 pistoletu Beretta. Zaraszam do obejrzenia na stronie mojego portfolio, gdzie jest więcej screenów, siatki, rozłożenie UV i przykład tekstur: https://www.behance.net/gallery/60898745/Beretta-Handgun-UE4-game-ready-asset Pozdrawiam! S.R.S.
Napisano 2 Kwiecień 20186 l Autor Dziękuję:) Dorzucam pickupa po przejściach. Zapraszam do obejrzenia na sketchfab: https://sketchfab.com/models/b303bf67df334d589c2305c6ec6b12f5 i w moim portfolio (więcej renderów, siatki etc): https://www.artstation.com/artwork/P3wn3 Rendery z UE4: Pozdrawiam! S.R.S.
Napisano 17 Wrzesień 20186 l Pięknie. Jakie tekstury malowałeś? To już pod PBR, czy teraz już wszystkie textury się tak robi...?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto